رفیعی: تک موقعیت خود را برابر فولاد از دست دادیم، طرفداران بیشتر صبر نمایند

به گزارش مجله تار و سه تار، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نتوانستیم از تک موقعیت گلزنی خود برابر تیم فولاد استفاده کنیم.

رفیعی: تک موقعیت خود را برابر فولاد از دست دادیم، طرفداران بیشتر صبر نمایند

سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی بدون برابر تیم فولاد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی بود و از طرفداران تشکر می کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند، تساوی این بازی برابر طرفداران برای ما ناراحت نماینده است. امیدوارم در آینده ورود بانوان به استادیوم ها آزاد گردد و مردم با خانواده ها بتوانند در استادیوم به تماشای فوتبال بنشینند.

او اضافه کرد: ما برابر تیم خوبی بازی داشتیم که در تمام نقاط زمین، لایه های خوب دفاعی ایجاد کردند که در این شرایط به وجود آوردن موقعیت گل بسیار سخت است. تک موقعیتی را هم که داشتیم از دست دادیم، اما امیدوارم در آینده به شرایط خوبی برسیم و نتایج بهتری را کسب کنیم.

رفیعی درباره نارضایتی طرفداران از عملکرد پرسپولیس بیان نمود: اول فصل است و طرفداران پرسپولیس فراز و نشیب های زیادی را دیدند، اما صبر را پیشه نمایند تا ما هم بتوانیم با آرامشی که می خواهیم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم. امیدوارم طرفداران مانند بازیکنان و کادر فنی صبوری نمایند.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2051

به "رفیعی: تک موقعیت خود را برابر فولاد از دست دادیم، طرفداران بیشتر صبر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفیعی: تک موقعیت خود را برابر فولاد از دست دادیم، طرفداران بیشتر صبر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید