ستاره تیم ملی ایران در آستانه لژیونر شدن ، مقصد اروپایی برترین بازیکن لیگ برتر معین شد

به گزارش مجله تار و سه تار، ستاره ملی پوش ایران و برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر در آستانه حضور در لیگ فوتسال اسپانیا قرار گرفته است.

ستاره تیم ملی ایران در آستانه لژیونر شدن ، مقصد اروپایی برترین بازیکن لیگ برتر معین شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سالار آقاپور بازیکن 23 ساله تیم ملی فوتسال ایران که عنوان برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر را هم با پیراهن مس سونگون کسب کرد، فصل آینده در تیم پالما اسپانیا بازی خواهد نمود.

  • عکس | شوک به دختر ملی پوش ایران در هتل المپیک | واکنش فوری به تصمیم غیرمنتظره

پس از بازتاب اظهارات اخیر آقاپور در اسپانیا مبنی بر اینکه از تیم هایی در این کشور پیشنهاد دارد، خبرنگاران اسپانیایی به برآورد درباره مقصد این بازیکن جوان پرداختند.

خاتمه شبکه تلویزیونی جزایر بالئاریک تایید کرد آقاپور با باشگاه مایورکا پالما به توافق رسیده و فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن می نماید.

پالما این فصل حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو ملی پوش دیگر ایران را به خدمت گرفته بود و آقاپور علاوه بر تیم ایران، در اسپانیا هم در کنار آنها بازی می نماید.

پالما فصل قبل پس از بارسلونا، نایب قهرمان لیگ اسپانیا شد و این فصل با یاری بازیکنان ایرانی خود به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافته است.

لیگ اسپانیا در حال حاضر در مرحله مقدماتی است اما پالما که پس از بارسا در رده دوم است جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب نموده است.

به اولادقباد، طیبی و آقاپور باید نام سعید احمدعباسی را هم اضافه نمود؛ بازیکن راس تیم ملی ایران که در تیم واین آلبالی والدپنیاس اسپانیا بازی می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2151

به "ستاره تیم ملی ایران در آستانه لژیونر شدن ، مقصد اروپایی برترین بازیکن لیگ برتر معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تیم ملی ایران در آستانه لژیونر شدن ، مقصد اروپایی برترین بازیکن لیگ برتر معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید