سوارس برای رسیدن به رونالدو یک گل کم آورد

به گزارش مجله تار و سه تار، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید برای رسیدن به رکورد کریستیانو رونالدو یک گل کم آورد و پشت سر این ستاره پرتغالی نهاده شد.

سوارس برای رسیدن به رونالدو یک گل کم آورد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لالیگای اسپانیا با گلزنی ژوائو فلیکس، لوئیس سوارس و آنخل کوریا پیروز شد با نتیجه 3 بر یک میهمان خود، والنسیا را از پیش رو بردارد و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول با یک بازی کمتر به هفت امتیاز افزایش دهد.

سوارس که در تابستان اخیر پس از 6 سال حضور در بارسلونا به اتلتیکومادرید پیوست، با گلی که شب گذشته مقابل خفاش ها به ثمر رساند، شمار گل های زده خود را به عدد 12 در 15 بازی رساند و ضمن سبقت دریافت از هم تیمی سابقش لیونل مسی (11 گل زده)، در کنار یوسف النصیری مهاجم سویا، خود را به عنوان برترین گلزنان فصل جاری لالیگا معرفی کرد.

سوارس 34 ساله همچنین به یک قدمی کریستیانو رونالدو رسید. رونالدوی 35 ساله که حالا در یوونتوس است، در اولین فصل حضورش در رئال مادرید (10-2009) در 15 بازی ابتدایی اش 13 گل برای کهکشانی ها به ثمر رسانده بود. سوارس اکنون اولین بازیکنی است که در فصل اول حضورش در تیمی جدید رکوردی نزدیک به رونالدو در 15 بازی ابتدایی به ثبت رسانده اما برای رسیدن به رکورد کریس یک گل کم آورد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1384

به "سوارس برای رسیدن به رونالدو یک گل کم آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوارس برای رسیدن به رونالدو یک گل کم آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید