سوال بزرگ پرسپولیس؛ علیپور به ایران برمی گردد؟

به گزارش مجله تار و سه تار، بازگشت علی علیپور به پرسپولیس، شایعه جذابی برای طرفداران این تیم است. در سال های اخیر، ستاره های زیادی پس از جدایی کوتاه، دوباره پیراهن پرسپولیس را پوشیده اند و بعید نیست علیپور هم همین راستا را برود. مهدی عبدی و عیسی آل کثیر، دو مهاجم سرخپوشان در این فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته اند. عبدی سومین گلزن لیگ محسوب می شود و آل کثیر هم، به نسبت دقایق بازی توانسته تاثیر پررنگی در گلزنی سرخپوشان بگذارد. با این حال، هیچکدام نتوانسته اند مثل علیپور، جایگاه محکمی در خط حمله پرسپولیس پیدا کنند و جای خالی مهاجم سابق این تیم، همچنان احساس می شود.

سوال بزرگ پرسپولیس؛ علیپور به ایران برمی گردد؟

علیپور این فصل در لیگ پرتغال، عملکرد بهتری نسبت به فصل پیش داشته، اما هنوز، بازیکن فیکس ماریتیمو نیست. او که در آخرین بازی تیمش مقابل بنفیکا پیروز به گلزنی شد، فقط 6 بازی از 15 بازی این فصل، توانسته به عنوان بازیکن ثابت ماریتیمو به میدان برود. آماری که نمی تواند برای او چندان مجذوب کننده باشد. آمار 4 گل و یک پاس گل برای او، به نسبت 816 دقیقه بازی، نمی تواند آمار بدی به حساب بیاید. علیپور فصل پیش برای زدن اولین گل برای ماریتیمو، تا هفته بیست و ششم صبر کرد. این فصل، آمار او بهتر شده، اما نیمکت نشینی های پی درپی، چیزی نبود که برای آن به پرتغال رفت.

نکته ای که شانس حضور علیپور در پرسپولیس را بیشتر می کند، مدت زمان قرارداد اوست. قرارداد ماریتیمو و علیپور، آخر فصل تمام می شود و او می تواند به صورت آزاد، به هر باشگاهی برود. ماریتیمو، دوست ندارد چند ماه بعد، علیپور را رایگان از دست بدهد. با توجه به اینکه او بازیکن فیکس تیم هم نیست، ماریتیمو احتمالا حاضر خواهد بود نیم فصل با مبلغ کمی، مهاجم ایرانی اش را بفروشد. در صورتی که علیپور هم قصد جدایی قطعی از ماریتیمو را داشته باشد، حضور دوباره او در لیگ برتر ایران نمی تواند اتفاقی دور از فکر باشد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1875

به "سوال بزرگ پرسپولیس؛ علیپور به ایران برمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال بزرگ پرسپولیس؛ علیپور به ایران برمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید