شب محمدعلی نجفی با نمایش نسخه بازسازی شده گزارش یک قتل

به گزارش مجله تار و سه تار، کانون کارگردانان سینمای ایران شب محمدعلی نجفی، کارگردان سینمای ایران را در ادامه شب های یک کارگردان در سالن عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار می نماید.

شب محمدعلی نجفی با نمایش نسخه بازسازی شده گزارش یک قتل

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه های قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، در شب محمدعلی نجفی نسخه بازسازی شده فیلم سینمایی گزارش یک قتل به نمایش درمی آید. این برنامه ساعت 17 یکشنبه چهارم اسفند با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، فیلمخانه ملی ایران و صندوق اعتباری هنر برگزار می گردد. پوستر برنامه را بهزاد خورشیدی طراحی و اجرا نموده است.

محمدعلی نجفی سال 1324 در اصفهان به جهان آمد. او در دارالفنون تهران دیپلم خود را گرفت و دانش آموخته کارشناسی ارشد شهرسازی و معماری از دانشگاه ملی است. نجفی فعالیت هنری خود را با کارگردانی نمایش سربداران در حسینیه ارشاد آغاز و سال 1356 موسسه آیت فیلم را با همکاری انجمن اسلامی مهندسین تاسیس کرد.

نخستین فعالیت هنری سینمایی نجفی کارگردانی فیلم سینمایی جنگ اطهر در سال 1358 بود. از دیگر آثار او در مقام کارگردان می توان به مجموعه تلویزیونی سربداران و فیلم های سینمایی گزارش یک قتل، پرستار شب، زمین آسمانی، عشق طاهر، زاگرس و پرسه در شهر لاجوردی اشاره نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 679

به "شب محمدعلی نجفی با نمایش نسخه بازسازی شده گزارش یک قتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب محمدعلی نجفی با نمایش نسخه بازسازی شده گزارش یک قتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید