شکایت کی روش، شکایت نیست

به گزارش مجله تار و سه تار، فدراسیون فوتبال اخیرا اعلام کرده بود که دستمزد کارلوس کی روش قرار است توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت شود اما گویا این پرداخت انجام نشده است. مهدی تاج در گفتگویی که چند روز گذشته در میان خبرنگاران انجام داد اعلام کرده بود: پول کی روش آماده است و تنها مانده انتقال آن به حساب او.

شکایت کی روش، شکایت نیست

منابع آگاه فاش کردند چندی قبل هم فدراسیون تلاش کرد تا از طریق دبی پولی به حساب کارلوس واریز کند اما این پول خیلی زود به حساب فدراسیون برگشت خورد. گفته می شود فدراسیون فوتبال مبلغی حدود 900 هزار دلار به کارلوس کی روش بدهکار است. سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت و گو با خبرآنلاین این موضوع را تائید کرد. او گفت علی رغم میل باطنی مجبور به این کار شده است. مربی پرتغالی گویا توقع داشت بعد از خداحافظی از ایران بتواند سریعا پول باقی مانده از قراردادش را دریافت کند. این در حالی است که بخش عمده طلب کی روش به حد فاصل همکاری جام جهانی تا جام ملت ها مربوط است که او قراردادش را 6 ماهه تمدید کرد. بخش دیگری از طلب او هم مربوط به قبل از جام جهانی روسیه است.

باید صبر کنیم و در آینده ببینیم که آیا فدراسیون فوتبال می تواند رضایت کی روش را جلب کند یا خیر؟

در همین ارتباط دو نفر از مسئولین فدارسیون فوتبال در مصاحبه با خبرنگاران نسبت به این خبر واکنش نشان دادند. صفی الله فغانپور مسئول امور حقوقی و قرارداد های فدراسیون ضمن بی اطلاعی از شکایت کی روش گفت: تاکنون چنین نامه ای از سوی فیفا دریافت نکرده ایم.

همچنین درهمین رابطه حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال با اشاره اینکه پیگیری کی روش به معنای شکایت نیست، گفت: فدراسیون فوتبال در نظر داشت که مطالبات کی روش را از محل درآمدهایی که در فدراسیون بین المللی فوتبال (FIFA) و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دارد، پرداخت کند اما با توجه به مشکلاتی که در راه واریز این مبلغ به حساب ایشان وجود دارد این کار تا کنون صورت نپذیرفته است اما شما مطمئن باشید که این انتقال مبلغ به زودی انجام خواهد شد. این در شرایطی است که خود کی روش از همین طریق بحث مطالباتش را دنبال می کند و این موضوع که مطرح شده، به منزله شکایت محسوب نمی شود . همانطور که گفتم این مسئله بدون شک به زودی انجام خواهد شد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 123

به "شکایت کی روش، شکایت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت کی روش، شکایت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید