عکس مدیر برنامه نیمار با پِرز آتش شایعات را شعله ور کرد

به گزارش مجله تار و سه تار، تهران - خبرنگاران - در بحبوحه برآورد های داغ و بیشمار مبنی بر انتقال پر سر و صدای نیمار به سانتیاگو برنابئو، مدیر برنامه های ستاره برزیلی با انتشار تصویری از خود در کنار فلورنتینو پرز آتش شایعات را شعله ور کرد.

عکس مدیر برنامه نیمار با پِرز آتش شایعات را شعله ور کرد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ.اس اسپانیا روز یکشنبه نوشت: در میان برآورد ها در مورد خریدهایی که رئال قرار است در راستای خانه تکانی اساسی رختکن خود برای فصل آینده انجام دهد، وَگنر ریبِیرو مدیر برنامه شناخته شده ای که مهاجم پاری سن ژرمن نیز یکی از موکلان او محسوب می گردد، تصویری به همراه پرز در توییتر منتشر و در ضمیمه آن نوشت: اسطوره من، دوست من.

ریبیرو که پیش از پیوستن نیمار به بارسلونا در سال 2013 یکی از اعضای اصلی مذاکره کننده بر سر انتقال احتاقتصادی وی به رئال بود، با انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی، کابران مجازی را به تکاپو انداخت.

در حقیقت حضور ریبیرو که در سال 2005 شرایط را برای انعقاد قرارداد روبینیو به رئال فراهم نموده بود و در پیوستن وینیسیوس جونیور ستاره کنونی کهکشانی ها هم دست داشت، تعجب همگان را برانگیخت به ویژه پس از اظهارنظر علنی نیمار در مورد تمایلش برای بازی کردن در کنار ادن هازارد هافبک بلژیکی چلسی؛ این در حالی است که ستاره آبی ها یکی از محتمل ترین خریدهای تابستانی سفیدپوشان محسوب می گردد.

ریبیرو در سال 2017 در مصاحبه ای با نشریه برزیلی یونیورسو آنلاین از اینکه نیمار نیوکمپ را به برنابئو ترجیح داده ابراز تاسف نموده گفته بود: پیشنهادهای چلسی و رئال را برای سانتوس (باشگاه آن روزهای نیمار) مطرح کردم اما بارسلونا مستقیما سراغ پدر نیمار رفت؛ ترجیح من رئال بود و همواره این موضوع را گفته ام چرا که رئال از لحاظ اقتصادی هم برای سانتوس سود بیشتری داشت و هم برای نیمار اما او تصمیم گرفت به بارسا برود چون دلش با آنها بود.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 140

به "عکس مدیر برنامه نیمار با پِرز آتش شایعات را شعله ور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس مدیر برنامه نیمار با پِرز آتش شایعات را شعله ور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید