فدراسیون فوتبال امتیاز یک تیم دسته دومی را به ایلام واگذار کند

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه این استان توان خرید امتیاز یک تیم دسته دومی ندارد، از فدراسیون خواست این امتیاز را به ایلام واگذار کند.

فدراسیون فوتبال امتیاز یک تیم دسته دومی را به ایلام واگذار کند

دکتر مظفر علی شائی در نشست سالانه مجمع فوتبال استان که با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار گردید، اظهار کرد: با توجه به کم برخورداری ایلام و نبود امکانات اقتصادی توان نگه داشتن تیم ها را نداریم و در صورت واگذاری این امتیاز از سوی فدراسیون شاهد توسعه فوتبال استان خواهیم بود.

وی گفت: فوتبال در همه جهان یک پدیده اجتماعی و به عنوان محور انسجام معرفی می گردد و در بعضی از کشورها با فهم عمیقی که از فوتبال وجود دارد در این زمینه سرمایه گذاری های قابل توجهی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: فوتبال ورزشی است که به سایر رشته ها قوت می دهد و این ورزش باید در استان زنده گردد و با آموزش پایه به عنوان محور ترقی از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه استان ایلام از ظرفیت بسیار مناسبی مانند استادیوم 15 هزار نفری برخوردار است، ادامه داد: با وجود اینکه استان ایلام در رشته های مختلف قوی است اما چون فوتبال استان آن گونه که باید قوی نیست، این غنا کمتر در سطح ملی دیده می گردد.

علی شائی از فدراسیون فوتبال خواست تا در کمیته توسعه مناطق امتیاز یک تیم دسته دومی را به استان واگذار کند.

در این نشست آبختی سنجانی رئیس هیئت فوتبال گزارشی از شرایط هیئت فوتبال استان را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 706

به "فدراسیون فوتبال امتیاز یک تیم دسته دومی را به ایلام واگذار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال امتیاز یک تیم دسته دومی را به ایلام واگذار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید