فروش سازمانی خبرنگاران آغاز شد

به گزارش مجله تار و سه تار، به تازگی برای ارائۀ هرچه بیشتر خدمات به مشتریان خبرنگاران، فروش سازمانی این فروشگاه راه اندازی شد. خبرنگاران سوپرمارکتی اینترنتی است که تمامی کالاهای اساسی مصرف خانوار را با تخفیف های ویژه عرضه می کند. محصولات غذایی، خواروبار، مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات، محصولات آرایشی و بهداشتی از مهم ترین محصولات این فروشگاه اینترنتی است که با تنوع زیاد به صورت گسترده قابلیت عرضه و ارسال به این نوع مشتریان را دارد.

فروش سازمانی خبرنگاران آغاز شد

سازمان های دولتی، خصوصی و دیگر ارگان ها می توانند محصولات مورد نیاز خود و کارمندان را با تخفیف ویژه تا سقف بالا سفارش دهند. از مزیت های این فروشگاه میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

  1. دقت در بسته بندی :کنترل کیفیت و بسته بندی متناسب با نوع محصول برای بالا بردن امنیت کالا
  2. مقرون به صرفه بودن قیمت ها نسبت به دیگر فروشگاه ها: قیمت های مقرون به صرفه و مقرون به صرفه خبرنگاران با تخفیف های همیشگی و تا 60 درصد
  3. قابلیت سفارش های انبوه: تأمین کالاهای اساسی و مصرف خانوار با سفارش بالا
  4. ارسال رایگان و به موقع: دریافت کالا به صورت کاملاً رایگان در تهران در زمان تعیین شده از طریق مشتری

تحویل به موقع و سالم کالا به دست مشتری از مهم ترین دغدغه های مشتریان است، چرا که بروز هرگونه مشکل در سلامت کالا یا تأخیر زیاد در دریافت آن در برنامه های روزانۀ مشتریان اختلال به وجود می آورد. خبرنگاران تلاش می کند با تیم حرفه ای خود سریع ترین زمان تحویل کالا با بیشترین تنوع ممکن با بیشترین تخفیف ها را به مشتریان خود ارائه دهد تا رضایت خاطر آن ها را جلب کرده و آسایش بیشتری در خرید برایشان رقم زند.

سفارش اینترنتی محصولات به صورت سازمانی، نه تنها بخشی از هزینه های مالی شرکت های سفارش دهنده را کاهش می دهد، بلکه هزینه های زمانی را به واسطۀ سفارش راحت و آسان را از میان برمی دارد.

منبع: اُکالا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1837

به "فروش سازمانی خبرنگاران آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سازمانی خبرنگاران آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید