مارتینس: رفتنم به بارسلونا شایعه ای است که فقط یک چیز را ثابت می نماید

به گزارش مجله تار و سه تار، مهاجم آرژانتینی مورد نظر باشگاه بارسلونا بار دیگر اظهار داشت که از شرایط خود در اینتر راضی است.

مارتینس: رفتنم به بارسلونا شایعه ای است که فقط یک چیز را ثابت می نماید

با تور لوکس اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، لائوتارو مارتینس در واکنش به شایعاتی که درباره کوشش باشگاه بارسلونا برای به خدمت دریافت این مهاجم 22 ساله از اینتر وجود دارد، گفت از شرایط خود در نراتزوری راضی است و ورود آنتونیو کونته به این تیم به عنوان سرمربی او را بیش از پیش به ماندن در جمع آبی و مشکی پوشان ترغیب نموده است.

مارتینس که در نیمه نخست فصل جاری 18 بازی در سری A انجام داده و در آنها 10 گل هم زده است، راجع به شایعات حاکی از پیوستن او به بارسلونا در بازار ژانویه یا سرانجام فصل گفت: امروز مدافع پیراهن اینتر هستم. من از شرایطم در این تیم بسیار راضی ام. طرفداران اینتر مرا دوست دارند. اینکه این همه شایعات درباره رفتن من وجود دارد فقط می تواند یک معنا داشته باشد؛ اینکه من دارم کارم را به خوبی انجام می دهم. کاری که باید انجام دهم این است که در همین جهت بمانم. حتی در زمان خوابم هم به این موضوع فکر می کنم. من از شرایطم کاملاً راضی هستم و باید بگویم که در اینتر احساس آرامش می کنم.

مارتینس با اعتراف به اینکه سطح توقع هم تیمی هایش در تیم ملی آرژانتین از او بالا رفته است، مطرح نمود: کارهایی که من در اینتر انجام می دهم به نفع تیم ملی هم است. من اینجا دارم هر روز کار و تمرین می کنم تا شانس پوشیدن پیراهن آرژانتین را پیدا کنم. اسکالونی (سرمربی تیم ملی آرژانتین) به من اعتماد دارد و هر بار دعوتم می نماید. این خیلی مهم است. ورود به تیم ملی برای من قدم مهمی بود. بازی کردن در کنار مسی و آگوئرو لذت بخش است.

با وجود ناکامی اینتر در صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا، مارتینس می گوید که تیمش اهداف دیگری را دنبال می نماید که در پیشرفت این تیم تأثیرگذار خواهند بود.

او گفت: بله ما نتوانستیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسیم اما می دانیم که هنوز اهداف بزرگ دیگری داریم. ما در سری A داریم خیلی خوب کار می کنیم ضمن اینکه لیگ اروپا هم هست. در جام حذفی هم یک مرحله صعود کردیم. پس هنوز اهداف زیادی هست که می تواند به پیشرفت مان یاری کند. با ورود کونته خیلی چیزها در تیم ما تغییر نموده است. او مربی ای است که برای هر بازی به شیوه ای خاص تیمش را آماده می نماید.

مهاجم اینتر در سرانجام تأکید کرد: کونته از اولین روزی که به ما ملحق شد تا الان، خدمات زیادی به تیم نموده است. او مطمئن است که تمام بازیکنان و دیگر اعضای تیم دارند تمام کوشش شان را برای موفقیت تیم انجام می دهند و نتایج تیم هم این موضوع را ثابت می نماید. کونته سبب شد که من کلی پیشرفت کنم و به همین دلیل هم است که الان از شرایطم راضی ام. ما در لیگ رقیبی سرسخت مانند یوونتوس داریم که فوق العاده فوتبال بازی می نماید و بازیکنان بزرگی دارد اما تمام کوشش مان را انجام خواهیم داد. قهرمانی در لیگ یکی از اهدافی است که ما در این فصل برای خود معین نموده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 614

به "مارتینس: رفتنم به بارسلونا شایعه ای است که فقط یک چیز را ثابت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتینس: رفتنم به بارسلونا شایعه ای است که فقط یک چیز را ثابت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید