مانچینی پای میز قرارداد 6 میلیون یورویی در مسکو

به گزارش مجله تار و سه تار، روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین تیم اینتر ایتالیا برای مذاکره و عقد قرارداد با سران باشگاه زنیت سن پترزبورگ به مسکو سفر نموده است.

مانچینی پای میز قرارداد 6 میلیون یورویی در مسکو

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت اسپورت روسیه، روبرتو مانچینی صبح امروز وارد مسکو شد تا با سران باشگاه زنیت سن پترزبورگ مذاکره کند. این مربی مشهور ایتالیایی نامزد اصلی راهنمایی زنیتی ها در فصل آینده بوده و پیشنهاد دستمزد سالیانه 5 تا 6 میلیون یورو به او ارائه شده است.

باشگاه زنیت سن پترزبورگ پیش از این، انتها همکاری با میرچی لوچسکو، سرمربی رومانیایی خود را گفت و پس از آن اخبار متعددی درباره آمدن روبرتو مانچینی منتشر شد. مانچینی 52 ساله شاید تا انتها هفته جاری به صورت رسمی راهنمایی تیم زنیت سن پترزبورگ را بر عهده بگیرد. همه چیز بستگی به مذاکره طرفین دارد.

آخرین باشگاه روبرتو مانچینی اینتر بود که قرارداد آنها در ماه آگوست سال گذشته میلادی فسخ شد. تیم زنیت سن پترزبورگ نیز در فصل اخیر لیگ برتر روسیه رتبه سوم جدول رده بندی را کسب کرد و فصل آینده در لیگ اروپا حضور خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 605

به "مانچینی پای میز قرارداد 6 میلیون یورویی در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی پای میز قرارداد 6 میلیون یورویی در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید