منچسترسیتی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش مجله تار و سه تار، تیم فوتبال منچسترسیتی با پیروزی برابر پاری سن ژرمن به فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

منچسترسیتی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش، در اولین بازی از ملاقات های برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال منچسترسیتی در استادیوم اتحاد برابر پاری سن ژرمن به میدان رفت و پیروز شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که پاریسی ها با اخراج آنخل دی ماریا از دقیقه 70 به بعد 10 نفره شدند، ریاض محرز در دقایق 11 و 63 گل های تیم میزبان را به ثمر رساند.

منچسترسیتی با این نتیجه در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر یک پاری سن ژرمن را از پیش رو برداشت و راهی ملاقات انتهای رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا شد.

به این ترتیب منچسترسیتی برای اولین بار در تاریخ خود راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها هم پس از گذشت 10 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. این سومین حضور او در فینال است.

گواردیولا 2 بار تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به همراه تیم بارسلونا در کارنامه دارد و در هر 2 بار فاتح این رقابت ها شده است.

حریف منچسترسیتی در ملاقات فینال، امشب (چهارشنبه) با ملاقات تیم های چلسی و رئال مادرید معین خواهد شد. بازی رفت این 2 تیم با نتیجه یک - یک به انتها رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1705

به "منچسترسیتی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید