مهلت 20 روزه تجدیدنظر دادگاه کارگران هفت تپه در حال اتمام است ، مسئولان خوزستان به نمایندگی از کارگران با رئیسی دیدار کردند

به گزارش مجله تار و سه تار، سخنگوی قوه قضائیه گفت: در خصوص هفت تپه ملاقات مستقیم انجام نشده؛ اما گزارشاتی واصل شده و مقامات استان به نمایندگی از آن ها با ریاست قوه قضائیه دیدار داشتند.

مهلت 20 روزه تجدیدنظر دادگاه کارگران هفت تپه در حال اتمام است ، مسئولان خوزستان به نمایندگی از کارگران با رئیسی دیدار کردند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در یازدهمین نشست خبری خود در خصوص آخرین وضعیت تجدید نظر در پرونده کارگران هفت تپه گفت: دادگاه بدوی رأی خود را داده و ظرف 20 روز، مهلت ارسال دارد. از مردم به علت کثرت پرونده ها عذرخواهی می کنیم. مهلت 20 روزه تجدید نظر هم در حال اتمام است.

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با اعتراض کارگران شرکت هفت تپه اظهار کرد: وضعیت کارگران در بخش های مختلف از دغدغه های رئیس قوه قضائیه است و ایشان بار ها اعلام کردند هم حرف کارگران را باید شنید و هم رسیدگی کرد و همچنین بین اعتراضات صنفی با اعمال مجرمانه تفاوت قائل شد. خیلی از این ها کارگر نیستند و بر سفره کارگران نان می خورند.

اسماعیلی اعلام کرد: در خصوص هفت تپه ملاقات مستقیم انجام نشده، اما گزارشاتی واصل شده و مقامات استان خوزستان به نمایندگی از آن ها دیدار هایی با ریاست قوه قضائیه داشتند و کمتر کسی در مقامات عالی کشور به اندازه ریاست قوه قضائیه برای حل مسائل کارگران وقت گذاشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 373

به "مهلت 20 روزه تجدیدنظر دادگاه کارگران هفت تپه در حال اتمام است ، مسئولان خوزستان به نمایندگی از کارگران با رئیسی دیدار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت 20 روزه تجدیدنظر دادگاه کارگران هفت تپه در حال اتمام است ، مسئولان خوزستان به نمایندگی از کارگران با رئیسی دیدار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید