نارضایتی فیفا از اقدام عجیب کره شمالی ، اینفانتینو: ناراحت هستیم و شگفت زده

به گزارش مجله تار و سه تار، رئیس فیفا نارضایتی خود را از اتفاقات بازی کره شمالی و جنوبی ابراز داشت و تاکید نمود نمی گردد در یک دقیقه تمام مسائل را حل کرد.

نارضایتی فیفا از اقدام عجیب کره شمالی ، اینفانتینو: ناراحت هستیم و شگفت زده

ایسنا به نقل از اسپورت 24 نوشت: کره شمالی در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در یک بازی تاریخی میزبان کره جنوبی بود. دو تیم برای نخستین بار در یک دیدار رسمی در کره شمالی به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل دست یافتند.

در این دیدار هیج رسانه تصویری حضور نداشت و هیچ طرفدار و روزنامه نگار کره ای نیز اجازه حضور در استادیوم را نداشت. تنها نماینده فیفا با استفاده از SMS اطلاع رسانی می کرد چرا که کره شمالی غیر از بازیکنان و کادرفنی برای هیچ نماینده ای از کره جنوبی ویزا صادر نکرد.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا گفت: ما از بروز اتفاقاتی که در این دیدار اتفاق افتاده ناراحت هستیم. شگفت زده شدیم که جایگاه های خالی را دیدیم و هیچ نماینده رسانه ای در استادیوم نبود. برای فیفا آزادی بیان بیان رسانه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. البته این ساده انگارانه است که فکر کنیم در یک دقیقه می گردد همه جهان را تغییر داد. من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم باعث پیشرفت فوتبال در برخی جوامع شوم و شرایط را تغییر دهیم.

  • بدون طرفدار، بدون دوربین، بدون گل | دیدار تاریخی دو کره پس از 30 سال
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 431

به "نارضایتی فیفا از اقدام عجیب کره شمالی ، اینفانتینو: ناراحت هستیم و شگفت زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی فیفا از اقدام عجیب کره شمالی ، اینفانتینو: ناراحت هستیم و شگفت زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید