نرم افزارهای برتر مدیریت دفاتر خدمات مسافرتی

به گزارش مجله تار و سه تار، امروزه بسیاری از کسب و کارهای فعال در صنعت گردشگری نظیر هتل ها، ایرلاین ها و دفاتر خدمات مسافرتی از سیستم های رزرواسیون رایانه ای و آنلاین استفاده می نمایند. تعدادی از این نرم افزارها در محیط اینترنت کار می نمایند و تعدادی نیز بر روی رایانه ها نصب می شوند. در دهه اخیر آژانس های مسافرتی و تورگردانان در پی نرم افزار جامعی بوده اند که تمامی وظایف مدیریت، بازاریابی، حسابداری، برنامه ریزی سفر، رزرواسیون بلیط و خرید اتاق هتل ها، قیمت گذاری و گزارش دهی را به صورت یکپارچه انجام دهد.

نرم افزارهای برتر مدیریت دفاتر خدمات مسافرتی

دفاتر خدمات مسافرتی موجود در کشور ما نیز پیوسته از این نرم افزارهای برتر خدمات مسافرتی استفاده می نمایند و بعضی از آنها درصدد ایجاد یک سیستم و نرم افزار برای خود هستند و تنها تعداد معدودی از آنها دارای نرم افزار کامل و جامع می باشند. یکی از مهمترین مشکلاتی که کسب و کارهای گردشگری در راه توسعه تجارت الکترونیک خود با آن روبرو اند، عدم امکان نصب و پشتیبانی این سیستم ها و نرم افزارها در ایران می باشد.

در نتیجه طراحان مدیریت آژانس های مسافرتی و سیستم های رزرو و پرداخت آنلاین می توانند با الگو برداری از نرم افزار های برتر و پیروز جهانی، به توسعه تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری یاری شایانی نمایند. در این بخش به بهترین نرم افزار های مدیریت دفاتر خدمات مسافرتی جهان می پردازیم:

معرفی نرم افزار برتر خدمات مسافرتی TourWriter

نرم افزارTourWriter به وسیله شرکت Trio Software Developments برای تورگردانان ورودی و خروجی کوچک و میانه طراحی شده است. این نرم افزار ارزشمند ترین اپلیکیشن برنامه ریزی سفر برای مجریان تور ورودی و شرکت های مدیریت مقاصد گردشگری است. این نرم افزار به وسیله بیش از 80000 شرکت در 20 کشور جهان استفاده می گردد. نرم افزار TourWriter کارهای مختلفی از اولین تماس مشتری برای ایجاد یک برنامه سفر گرفته تا رزرو خدمات، برنامه های قیمت گذاری، ایجاد برنامه سفر با عکس و نقشه و واچر ها را انجام می دهد. این نرم افزار هزینه های شما را کاهش می دهد، به راحتی برنامه سفر را تدوین می نماید، خطای انسانی را به حداقل می رساند و گزارش هایی جامع برای کنترل کسب و کارتان ارایه می دهد.

با ورود به وبسایت www.tourwriter.com می توانید در قسمت it Free Try به صورت آزمایش از نرم افزار بهره ببرید و عملکرد و توانایی های آن را آنالیز کنید. بعلاوه در قسمت Demo می توانید، ویدیویی از نرم افزار برنامه ریزی سفر مشاهده کنید.

سیستم رزرواسیون آنلاین Trawex

نرم افزار سیستم رزرواسیون آنلاین Trawex به وسیله شرکت Trawex Technologies طراحی شده و شرکت های مسافرتی را قادر می سازد که مقیاس کسب و کار آنلاین خود را گسترده تر نمایند. این نرم افزار گستره وسیعی از محصولات مسافرتی را به بیش از 70000 عرضه نماینده در سراسر جهان ارائه می دهد. خدمات این نرم افزار شامل سیستم رزرو آنلاین، سیستم رزرواسیون هتل، نرم افزار مدیریت هتل، سیستم مدیریت هتل، موتور خرید بلیط هواپیما و سیستم خرید آنلاین اتاق هتل می گردد.

با ورود به وبسایت www.trawex.com می توانید در قسمت e-Brochure مشخصات و شرح عملکرد نرم افزار و در قسمت Request a Demo یک دمو از نرم افزار را دریافت کنید.

Groupminder

نرم افزار Groupminder به وسیله شرکت Group Travel Technologies برای برنامه ریزان و مجریان تور های گروهی در همه سطوح (آماتور و حرفه ای) طراحی شده است. این نرم افزار می تواند تورهای گروهی را در همه مقیاس های (بزرگ یا کوچک) قیمت گذاری کند. این نرم افزار می تواند به وسیله اپراتور های مختلف مدیریت گردد. نرم افزار Groupminder یک اپلیکیشن بر مبنای وب می باشد که تمامی کارهای بازاریابی، رزرواسیون و مدیریت تور شما را ساده سازی می نماید. سیستم CRM/ بازاریابی، لیست برداری بی درنگ، فرایند پرداخت کارت اعتباری، رزرواسیون ساده سازی شده هم برای مشتری و هم برای کارکنان و گزارش دهی تفصیلی از توانمندی های این نرم افزار است. GroupMinder بر مبنای تمامی انواع سفر های گروهی تفریحی، تشویقی، ورزشی و انواع وسایل نقلیه هوایی، کشتی های تفریحی، قایق های موتوری و قطار طراحی شده است.

با ورود به وبسایت www.grouptraveltech.com و قسمت اپلیکیشن GroupMinder، می توانید دمو و کاربردهای نرم افزار را دریافت کنید.

A Destination Travel Solution

نرم افزار A Destination Travel Solution به وسیله شرکت Podium Software برای

مجریان تور های ورودی که در زمینه مقاصد گردشگری تخصص دارند و خدماتی

کامل مسافرتی شامل دیدار و خوش آمدگو ی، حمل و نقل، صدور بلیط و رزرو اتاق یهتل ها انجام می دهند، طراحی شده است. این نزم افزار که جز نرم افزارهای برتر خدمات مسافرتی به شمار می آید می تواند راهکار چند کاناله تجارت الکترونیک برای مجریان تورهای ورودی

ITOs((و شرکت های مد ر ت مقصد گردشگری (DMCs) باشد. این نرم افزار

به اری وبسا یت های بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو به وسیله کانال های

مختلف B2C و به اری سیستم های اکسترانت نما ندگی ها و عمده فروشان به وسیله

کانال های مختلف B2B ، به متخصصان مقاصد گردشگری در ارائه هتل ها، خانه های

و لا و تفر حگاه ها، فعالیت ها و گردش ها، خودروی کرا ه ای یاری می نماید. با ورود به وبسات www.podiumsoftware.net و قسمت A Destination Travel Solution ی

می توانید دموی را گان نرم افزار را در افت و تمامی و ژگی های آن را مطالعه کنید.

Toursys

نرم افزار Toursys به وسیله شرکتی به همین نام برای ارایه دهندگان محصولات گردشگری مختلف در مقاصد گردشگری و فعالان صنعت گردشگری طراحی شده است. انگیزه ایجاد این نرم افزار رقابت کسب و کارهای مختلف گردشگری برای جذب گردشگران بیشتر با ارایه خدمات موثر و سریع می باشد. این نرم افزار با استفاده از توان فناوری اطلاعات و کارکنان شایسته، خدمات رضایت بخشی را به علاقه مندان سفر به خصوص گردشگران وفادار ارایه می دهد.

با ورود به وبسایت www.toursys.asia در قسمت دمو می توانید یک ویدیو از این نرم افزار دریافت نموده و عملکرد آنرا آنالیز کنید.

GlobeTrack

از نرم افزارهای برتر خدمات مسافرتی می توان به نرم افزار Globe Track اشاره نمود. نرم افزار GlobeTrack به وسیله شرکتی به همین نام به منظور مدیریت فرایندهای تورگردانان طراحی شده است. این نرم افزار فعالیت هایی نظیر قیمت گذاری سریع و کارا، CRM، نسخه برداری اتوماتیک، ایمیل و گزارش دهی اقتصادی را انجام می دهد. فروش و توزیع آنلاین به مشتریان و نمایندگان از عملنمودهای اینترنتی این نرم افزار می باشد. نرم افزار GlobeTrack به طور خاص برای گردشگران مستقل، گروهی، سفارشی و مدیران تور ها طراحی شده است و خدمات مدیریت پکیج های مسافرتی، تبلیغات، قیمت گذاری و محتوای چند زبانه ارایه می دهد.

با ورود به وبسایت www.globetrack.com در قسمت Try it for Free می توانید یک نسخه آزمایشی از نرم افزار را اجرا و عملکرد آنرا آنالیز کنید بعلاوه در قسمت DEMO CENTRE می توانید دموی این نرم افزار را دریافت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2061

به "نرم افزارهای برتر مدیریت دفاتر خدمات مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزارهای برتر مدیریت دفاتر خدمات مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید