تورهای چین: نسخه چینی تیک تاک برای کاربران زیر 14 سال محدودیت زمانی گذاشت

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اپ چینی دوئین (Douyin) گفت دسترسی تمام کاربران احراز هویت شده کمتر از 14 سال آن در حالت کاربر جوان (youth mode) ممکن خواهد بود. این اقدام در جهت محافظت کاربران جوان در برابر محتوای نامناسب انجام می گردد.

تورهای چین: نسخه چینی تیک تاک برای کاربران زیر 14 سال محدودیت زمانی گذاشت

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

اپ مذکور مخصوص اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه است و در حقیقت نسخه چینی تیک تاک به شمار میرود. Douyin به بایت دنس تعلق دارد.

افراد زیر 14 ساله فقط می توانند روزانه به مدت 40 دقیقه بین 6 صبح تا 10 شب از دوئین استفاده نمایند. رگولاتورهای چینی در امسال میلادی اقدامات بیشتری برای کنترل شرکت های فناوری انجام دادند. مقامات به طور خاص خواستار اقدامات بیشتری برای حفاظت از افراد زیر سن قانونی در برابر خطرات آنلاین شدند.

اپ وی چت هم دارای حالت کاربر جوان است که در صورت روشن شدن آن، مقدار دسترسی کاربر به بعضی بازی های و قابلیت ها مانند پرداخت یا یافتن دوستان در فاصله نزدیک را محدود می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1737

به "تورهای چین: نسخه چینی تیک تاک برای کاربران زیر 14 سال محدودیت زمانی گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: نسخه چینی تیک تاک برای کاربران زیر 14 سال محدودیت زمانی گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید