پاویون ایران در نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین برپا می گردد

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه فناوریهای برتر چین (FCHT) بزرگترین و با نفوذترین نمایشگاه علمی و فناوری در حوزه های نسل جدید فناوری اطلاعات، سوخت و انرژی های جدید، سیستم های الکترونیک، زیست فناوری، حفاظت از محیط زیست و غیره است. این نمایشگاه هر سال به میزبانی مشترک وزارتخانه ها و کمیسیون های دولتی چین و شهرداری شهر شنزن برگزار می گردد.

پاویون ایران در نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین برپا می گردد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سال جاری شرکت های دانش بنیان ایرانی برای ششمین بار متوالی با یاری رایزن علمی و فناوری ایران مستقر در چین در این نمایشگاه حضور می یابند. این نمایشگاه 18 تا 26 آبان ماه در شنزن چین برگزار می گردد و دانش بنیان ها تا 10 شهریورماه برای حضور و ثبت نام در این نمایشگاه فرصت دارند.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور دانش بنیان های ایرانی در این نمایشگاه مهم و بین المللی حمایت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1095

به "پاویون ایران در نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون ایران در نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید