نمکی در جمع خبرنگاران بیان کرد؛ استخدام 19 هزار پرستار در بخش دولتی در سال آینده، طرح تحول با قدرت بیشتر ادامه پیدا می نماید

به گزارش مجله تار و سه تار، سرپرست وزارت بهداشت گفت: طرح تحول نظام سلامت با قدرت و شدت بیشتر از قبل ادامه پیدا می نماید.

نمکی در جمع خبرنگاران بیان کرد؛ استخدام 19 هزار پرستار در بخش دولتی در سال آینده، طرح تحول با قدرت بیشتر ادامه پیدا می نماید

به گزارش ، میرسعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت امروز در مراسم روز پرستار که در سالن همایش های صداوسیما برگزار گردید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت به عنوان اصلی ترین طرح رئیس جمهور با مصمم و باقدرت و شدت به کار خودش ادامه می دهد؛ کاهش هزینه های پرداختی از جیب بیماران و تهیه داروهای بیماران خاص و صعل العلاج به همراه ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله پکیج های طرح تحول نظام سلامت است.

وی ادامه داد: در زمینه معوقات جامعه پزشکی هفته آینده بر اساس دستورات ابلاغ شده در اسرع وقت پرداخت می گردد و خبر خوش من به پرستان این است که در سال های 98 و 99 تعداد 19 هزار پرستار در بخش دولتی استخدام می شوند.

سرپرست وزارت بهداشت بیان نمود: با ایجاد شرایطی از طریق وزارت بهداشت زمینه استخدام پرستاران در بخش خصوصی در آینده ای نزدیک فراهم می گردد و یک بازنگری جدی در مورد حقوق پرسنل در حوزه سلامت به ویژه پرستاران می گردد تا بی عدالتی ها هرچه سریعتر رفع گردد.

تخفیف 50 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی کشور ویژه پرستاران بازنشسته

در ادامه تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری خوب و روابطی نزدیک با وزارت بهداشت دارد و امروزه در حدود یک میلیون و 400 هزار بازنشسته در کشور داریم که بخشی از آنها مربوط به وزارت بهداشت، علوم و پرستاران عزیز هستند.

وی ادامه داد: امروز من قولی به جامعه پرستاری داده ام که همه هتل های کشور، پرستاران بازنشسته و خانواده درجه اول آنها از تخفیف 50 درصدی و تخفیف 20 درصدی پذیرایی مراکز اقامتی برخوردار شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی تأکید کرد: در شهر تهران دهکده سلامت راه اندازی می گردد که ما به احترام پرستاران اسم دهکده را دهکده پرستاری نام گذاری می کنیم.

تقی زاده یادآوری کرد: با همت دولت و همکاری مجلس سعی بر این داریم تا حقوق پرستاران بازنشسته را مانند سایر پرسنل همگام سازی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 83

به "نمکی در جمع خبرنگاران بیان کرد؛ استخدام 19 هزار پرستار در بخش دولتی در سال آینده، طرح تحول با قدرت بیشتر ادامه پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمکی در جمع خبرنگاران بیان کرد؛ استخدام 19 هزار پرستار در بخش دولتی در سال آینده، طرح تحول با قدرت بیشتر ادامه پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید