نکیسا: شهوت میز ندارم و به دنبال منافع مالی نیستم، نباید برای رسیدن به ریاست، یکدیگر را لِه کنیم

به گزارش مجله تار و سه تار، نیما نکیسا، نامزد ریاست هیئت فوتبال استان تهران، گفت که شهوت میز ندارد و به دنبال منافع مالی نیست.

نکیسا: شهوت میز ندارم و به دنبال منافع مالی نیستم، نباید برای رسیدن به ریاست، یکدیگر را لِه کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نیما نکیسا درباره ثبت نام در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان تهران گفت: شاید یک خانم 70 ساله هم استعداد سرشار بچه ای را بشناسد، اما من و شما باید این بچه را حفظ کنیم. برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشور باید با هم یکی شویم و برای رسیدن به ریاست، یکدیگر را لِه نکنیم. ما باید قابلیت های خود را روی میز بگذاریم و به این نتیجه برسیم به درد این سمت می خوریم یا خیر.

وی با اشاره به سابقه خود گفت: من سال ها در پرسپولیس و تیم ملی بازی کردم، اولین دروازه بان تاریخ آسیا هستم که با باشگاهی اروپایی قرارداد بستم، به سه زبان مسلط و دانشجوی دکتری هستم. اگر کسی دست برادری به من بدهد، مخلص او هم هستم. مسئولان در هیئت رئیسه و کمیته های مختلف، قابلیت های مختلفی دارند و می توانند قسمتی از هیئت فوتبال را بگیرند، آغاز به کار نمایند و آن کار را به خاتمه برسانند. این گونه نیست که یک نفر انتخاب گردد و 12 نفر دیگر به کارهای قبلی خود بروند.

قصد من خدمت است و همه خودم و خانواده ام را می شناسند.، نامزد ریاست هیئت فوتبال تهران ضمن بیان این جمله گفت: همه می دانند که شهوت میز ندارم و به دنبال منافع مالی نیستم. وقتی ما خانه ای متری 800 هزار تومان یا ماشین 20 میلیون تومانی می خریدیم، این جوانان باید متری چند ده میلیون خانه یا بیش از 100 میلیون تومان ماشین بخرند. در فوتبال تهران افرادی را می شناسم که برای اینکه به جایی برسند، النگوی مادرشان را می فروشند، اما جلوی آنها سراب است.

نکیسا با بیان اینکه همواره فردی عملیاتی بوده است و رفقای خیلی خوبی دارد که پای کار آمده اند، توضیح داد: باید دست به دست هم دهیم و انرژی جدیدی به فوتبال تهران بدهیم. از تمام کسانی که زحمت کشیده اند، تشکر می کنم. من کسی نیستم که برای رسیدن به جایگاهی، زحمات کسی را نادیده بگیرم. دست همه آنها درد نکند.

وی با بیان اینکه افراد باشرف زیادی در فوتبال هستند که او به پشتوانه آنها آمده است، اظهار داشت: اگر رأی آوردم، نوکری می کنم و اگر هم رأی نیاوردم، برای منتخبان آرزوی موفقیت می کنم. در این صورت بدون تنش و ناراحتی، هر کمکی که از دستم بربیاید، برای منتخبان خواهم کرد. به همه کسانی که شایعه ای مبنی بر ائتلاف من منتشر می نمایند، می گویم تا لحظه آخر هستم. این نخستین بار است که چنین تجربه ای می کنم و در پله اولم، پس کوشش می کنم به خوبی از این تجربه استفاده کنم. حق خودم می دانم پس از سال ها زحمت در ورزش، شانسم را امتحان کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 234

به "نکیسا: شهوت میز ندارم و به دنبال منافع مالی نیستم، نباید برای رسیدن به ریاست، یکدیگر را لِه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکیسا: شهوت میز ندارم و به دنبال منافع مالی نیستم، نباید برای رسیدن به ریاست، یکدیگر را لِه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید