نگاهی گذرا به هجدهمین دوره اکسپو فناوری پیشرفته پکن

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران: در کنار اکسپو فناوری پیشرفته پکن و به صورت همزمان اکسپو نوآوری جوانان پکن نیز در مرکز نمایشگاهی بین المللی چین برگزار گردید.

نگاهی گذرا به هجدهمین دوره اکسپو فناوری پیشرفته پکن

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری پیشرفته پکن روز گذشته به کار خود سرانجام داد. در اکسپو سال جاری فضا و صحنه بزرگتری در اختیار کارآفرینان جوان و شرکت های نوپا قرار داده شده بود تا هرچه بهتر محصولات و خدمات خود را معرفی و در معرض دید عموم قرار دهند.

در کنار اکسپو فناوری پیشرفته پکن و به صورت همزمان اکسپو نوآوری جوانان پکن نیز در مرکز نمایشگاهی بین المللی چین برگزار گردید. لیگ جوانان پکن 17 محصول نوآورانه را برای شرکت در این اکسپو برگزیده بود. این در شرایطی است که حضور جوانان در نوآوری های فناورانه هرچه بیشتر به چشم آمده و نزدیک به 80 درصد سازندگان محصول و مدیران در دهه 1980 متولد شده و سه نفر از آنها نیز متولد دهه 1990 بوده اند.

از جمله ایده های به نمایش درآمده در نمایشگاه سال جاری می توان به فناوری داده بزرگ، محصولات صرفه جویی انرژی، اپلیکیشن های دستگاه های قابل حمل و دستگاه تنفس ضد دود قابل حمل اشاره نمود.

لیگ جوانان پکن که فعالیت خود را از سال 2000 شروع نموده همکاری نزدیکی با کمیته سازمان دهنده اکسپو فناوری پیشرفته به منظور حضور 5 هزار موسسه و مردم در رویداد سال جاری داشته است. در ادامه نگاهی گذرا به این نمایشگاه خواهیم داشت.

منبع:عصر ایران

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 537

به "نگاهی گذرا به هجدهمین دوره اکسپو فناوری پیشرفته پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی گذرا به هجدهمین دوره اکسپو فناوری پیشرفته پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید