هاشمی طبا: تاج و کفاشیان در AFC فعال نیستند، فدراسیون فوتبال ایران ضعف دارد

به گزارش مجله تار و سه تار، رییس سابق سازمان تربیت بدنی با تاکید بر اینکه اعضای ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا فعال نیستند، اظهار کرد: علاوه بر این فدراسیون فوتبال ایران در عموم مسائل دارای ضعف است.

هاشمی طبا: تاج و کفاشیان در AFC فعال نیستند، فدراسیون فوتبال ایران ضعف دارد

مصطفی هاشمی طبا در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص جدیدترین تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اخذ میزبانی از تیم های ایرانی مقابل حریفان خود در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و ملاقات در زمین بی طرف، اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت سلطه بحرینی ها است و اعضای ما آن جا عضوهای فعالی نیستند و به گونه ای آن جا حضور دارند که فعالیتی ننمایند.

وی ادامه داد: باید فدراسیون فوتبال در این زمینه نفوذ و تعامل لازم را داشته باشد و به صورت جدی با این اتفاق برخورد کند، فدراسیون فوتبال ایران باید به گونه ای عمل کند که در موضع ضعف نباشد، اما متاسفانه فدراسیون در همه زمینه ها اعم از قراردادها و مسائل اینچنینی از خود ضعف نشان داده است.

رییس سابق کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی با تاکید بر اینکه استادیوم های ایرانی دارای امنیت هستند چرا که اگر از امنیت لازم برخوردار نبودند اصلا تایید نمی شدند، گفت: قبلا این استادیوم ها مورد تایید مسئولان ذی ربط در کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته اند و به نظر می رسد این تصمیم مربوط به اتفاقات اخیر است هرچند دلیل روشن آن هنوز تعیین نیست و فدراسیون فوتبال باید نسبت به این مسئله جدا ورود نموده و علت آن را تعیین کند و بی تفاوت از رد نشود.

هاشمی طبا ادامه داد: کشور ما در زمینه برگزاری رویدادهای ورزشی مسئله ای ندارد و در خصوص ملاقات با رقبای عربستانی که در زمین بی طرف برگزار گردید، ماجرای سفارت سعودی ها پیش آمده و بعضا تماشاچیان ما شعارهایی به زبان عربی می دادند که اهانت آمیز بود و طبیعی است که در برابر این اتفاقات رقبای ما سکوت نخواهند کرد. بحرین و عربستان در زمینه های مختلف با کشور ما دشمنی می نمایند، این مسئله کاملا واضح است و زمانی که ورزش ما در یک کنفدراسیون موثر نباشد دیگران تاثیر گذاشته و کار خود را پیش می برند.

لازم به ذکر است علی کفاشیان به عنوان نایب رئیسی AFC در منطقه مرکزی آسیا و مهدی تاج به عنوان عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشغول به فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 673

به "هاشمی طبا: تاج و کفاشیان در AFC فعال نیستند، فدراسیون فوتبال ایران ضعف دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی طبا: تاج و کفاشیان در AFC فعال نیستند، فدراسیون فوتبال ایران ضعف دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید