هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2022 به فراوری انبوه می رسد

به گزارش مجله تار و سه تار، به نظر می رسد که شرکت اپل میخواهد تا سال آینده هدست واقعیت افزوده ی خود را با قیمتی بیش از 2000 دلار راهی بازار کند. بر اساس گزارش سایت DigiTimes، هدست واقعیت افزوده اپل در سه ماهه دوم سال آینده وارد فراوری انبوه می گردد و انتظار می رود بین سه ماهه سوم و چهارم سال 2022 به بازار جهانی گجت ها عرضه گردد.

هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2022 به فراوری انبوه می رسد

پس از رویداد 7 ژوئن، برآورد های بیشتری در خصوص هدست واقعیت افزوده ی اپل مطرح شد. به همین دلیل مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، زمان بندی مشابهی را برای فراوری این گجت تازه شرکت اپل ارائه داد و اعلام نمود که هدست واقعیت افزوده ی اپل بین ماه آوریل و ژوئن سال آینده به دنیای گجت های این شرکت اضافه می گردد. گزارش ها حاکی از آن است که این هدست مرحله دوم از تست اولیه خود را با موفقیت به خاتمه رسانده است و به مرحله فراوری انبوه خود نزدیک و نزدیک تر می گردد.

اولین نسخه از هدست واقعیت افزوده اپل ممکن است مانند هدست Oculus Rift آمازون ابعاد بزرگی داشته باشد. اما عینک واقعیت افزوده اپل احتمالا با طراحی بسیار مجذوب کننده چند سال دیگر معرفی و عرضه می گردد. در سال های اخیر، اپل در حال ساختن پلتفرم واقعیت افزوده خود بوده است و چندین ویژگی و قابلیت مبتنی بر واقعیت افزوده را در سیستم عامل های iOS و iPadOS ارائه داده است. اقداماتی نظیر این کار به نظر می رسد که راه را برای طراحی و فراوری عینک واقعیت افزوده اپل هموار کند.

طبیعتا نمی توانیم انتظار داشته باشیم که هدست واقعیت افزوده اپل در ابتدای عرضه خود با قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار جهانی گجت ها گردد. بنابر یک گزارش، این هدست واقعیت افزوده حداقل دارای 15 ماژول دوربین، ردیاب چشم ها و احتمالا لنز های تشخیص عنبیه چشم خواهد بود. قیمت این هدست واقعیت افزوده چیزی در حدود 2000 تا 3000 دلار تخمین زده می گردد. بنابراین باید صبر کرد و دید که آیا این محصول تازه ابر قدرت دنیای تکنولوژی مثل همواره می تواند توجه کاربران و علاقمندان را به خود جلب کند یا نه.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1738

به "هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2022 به فراوری انبوه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2022 به فراوری انبوه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید