هر آنچه از سریال فهرست نهایی می دانیم

به گزارش مجله تار و سه تار، محصول آینده استودیو آمازون، فهرست نهایی، دارای داستانی هیجان انگیز و بازیگرانی مجذوب کننده است. آمازون همواره در جستجوی راه های بیشتری برای رقابت با سایر سرویس های پخش محبوب مانند هولو و نتفلیکس است. پس از موفقیت کریس پرت در فیلم جنگ فردا محصول آمازون، منطقی بود که او برای یک داستان اکشن هیجان انگیز دیگر بازگردد. محبوبیت فهرست نهایی، با حضور پرت بیشتر شده است و همین موضوع می تواند به بازدید بیشتر این سرویس پخش یاری کند.

هر آنچه از سریال فهرست نهایی می دانیم

این سریال بر اساس اولین رمان جک کار است که در سال 2018 منتشر شد و پس از آن، داستان های مجذوب نماینده این نویسنده به سرعت مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فهرست نهایی: یک تریلر، اولین مجموعه از پنج کتاب است که قسمت بعدی آن در آوریل 2022 منتشر می شود. این کتاب داستان فرمانده، ستوان جیمز ریس را دنبال می نماید که توطئه ای دولتی را فاش می نماید و در عین حال، در کوشش برای کنار آمدن با خاطرات آسیب زای خود است.

فهرست نهایی به علت تعریف واقع گرایانه نبردها و عملیات های نظامی، مورد ستایش قرار گرفته است. طبق گفته وب سایت رسمی جک کار، او در جنگ های دریایی، سابقه ای ویژه دارد که بدون شک الهام بخش نوشته های او بوده اند و به هویت و اصالت آن ها یاری نموده اند و باعث محبوبیت بسیار زیاد کتاب شده اند. مشارکت پرت در سریال آینده هم بر محبوبیت این داستان می افزاید. حالا که این اقتباس تلویزیونی در میانه فراوری است، بد نیست تا اطلاعاتی درباره آن داشته باشیم.

تاریخ انتشار فهرست نهایی

آمازون هنوز تاریخ انتشار رسمی فهرست نهایی را اعلام ننموده است. فیلم برداری این سریال در مارس 2021 آغاز شد و شایعات نشان می دهد که در اوایل سال 2022 اکران می شود. اگر این شایعات صحت داشته باشند، یک بازه زمانی برای آمازون بین اولین نمایش فهرست نهایی و دیگر پروژه های اکشن عظیم مانند ارباب حلقه ها خالی می ماند. منطقی است که آمازون بخواهد سریال های اکشن عظیم خود را در زمان های مختلف سال منتشر کند تا بتواند هر یک از آن ها را به درستی تبلیغ کند. انتظار می رود که سریال ارباب حلقه ها در سپتامبر 2022 اکران شود که متناسب با تاریخ انتشار فهرست نهایی در اوایل سال 2022 است.

بازیگران فهرست نهایی: چه کسانی به غیر از کریس پرت، در سریال حضور دارند

فیلم های پرفروش هالیوود مانند دنیای ژوراسیک و نگهبانان کهکشان، محبوبیت کریس پرت را به اوج خود رساندند اما در واقع آغاز حرفه او در تلویزیون بوده است. حالا بار دیگر او به اسم جیمز ریس در فهرست نهایی، به تلویزیون باز می شود. تجربه گسترده پرت در داستان های اکشن سنگین باید به خوبی در پروژه ای که خودش تهیه نماینده اجرایی آن است، به او یاری کند. بسیاری از شخصیت های قبلی پرت، کمی چاشنی طنز داشتند و بنابراین تماشا نقشی جدی تر از او، جالب خواهد بود.

در فهرست نهایی، کنستانس وو را به اسم یک خبرنگار جنگی به نام کتی بورانک داریم که متحد جیمز است. رایلی کیو و کاترین دایر به ترتیب نقش همسر و مادر زن جیمز را بازی می نمایند. تیلور کیچ، جی کورتنی و ژان تریپلهورن هم دیگر نقش های اصلی سریال را ایفا می نمایند. کارنامه کاری کیچ مانند پرت، شامل فیلم های اکشن متعددی است، هرچند فیلم.های کیچ اغلب آثار ناموفق تری مانند جان کارتر و کشتی جنگی هستند. در فهرست نهایی، او، بن ادواردز، برترین دوست جیمز خواهد بود. کورتنی هم پس از کار بر روی دو فیلم جوخه انتحار، حالا یک ستاره اکشن با تجربه است. در فهرست نهایی، کورتنی قرار است نقش یک میلیاردر به نام استیو هورن را بازی کند که از دشمنان جیمز است.

جزئیات داستان فهرست نهایی

در رمان فهرست نهایی، یک تیم کامل از نیروی دریایی به جز رهبرشان، جیمز ریس، در نتیجه کمین دشمن کشته می شوند. جیمز با فلش بک هایی متناقض از حادثه در فکر خود، به خانه باز می شود تا اینکه می فهمد این کمین، حمله دشمنان نبوده، بلکه خیانت دولت خود او بوده است. جیمز در پی انتقام از این فاجعه است و خانواده اش را در این راه به خطر می اندازد.

مشارکت کار در ساخت فهرست نهایی نشان از این دارد که حتی اگر طرح داستان سریال از کتاب فاصله بگیرد، باز هم نسبت به دیدگاه نویسنده وفادار است. اگر این طور باشد، هواداران باید منتظر سکانس های اکشن هیجان انگیزی باشند. اگر آمازون از اشتباهات خود در سریال جک رایان و دیگر پروژه های ناموفقش یاد بگیرد، فهرست نهایی قطعا سریالی تماشای خواهد بود. طبق گزارشات، جانبازان جنگی نیمی از تیم نویسنده و هم چنین بعضی از کارکنان پروژه را تشکیل می دهند. گنجاندن آن ها در فرآیند فراوری، نه تنها احترام نمایندگان سریال را به آن ها نشان می دهد، بلکه بدون شک منجر به ساخت سریالی معنادار تر هم می شود.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1721

به "هر آنچه از سریال فهرست نهایی می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از سریال فهرست نهایی می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید