واتساپ با توپ پر آمد، قابلیت های تازه و کاربردی، عکس

به گزارش مجله تار و سه تار، زومیت نوشت: امکان ارسال ویس محوشونده و استفاده هم زمان از دو اکانت به زودی در پیغام رسان واتساپ فعال می گردد.

واتساپ با توپ پر آمد، قابلیت های تازه و کاربردی، عکس

بسیاری از کاربران برای استفاده هم زمان از دو اکانت واتساپ در یک گوشی، مجبور به نصب نسخه های غیررسمی آن می شدند؛ اما به زودی قابلیت استفاده هم زمان دو اکانت واتساپ برای کاربران فراهم می گردد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، امروز اعلام نمود که قابلیت جابه جایی بین اکانت ها در واتساپ اندروید فعال خواهد شد. برای انجام این کار، احتیاجی به استفاده از گوشی دیگر یا خروج از اکانت اصلی نیست.

برای استفاده از اکانت دوم در واتساپ، باید سیم کارت داشته باشید تا کد احراز هویت به آن ارسال گردد. احتیاج نیست سیم کارت دوم حتماً داخل آن گوشی باشد و می توانید کد را در گوشی دیگر هم دریافت کنید.

ارسال ویس های محو شونده در نسخه بتای واتساپ

به گزارش WABetainfo، قابلیت تازه بعدی واتساپ، امکان ارسال ویس های محو شونده خواهد بود. با فعال کردن این قابلیت، هم فرستنده و هم گیرنده نمی توانند ویس ارسال شده را بیشتر از یک بار بشنوند.

قابلیت ارسال ویس محو شونده این امکان را به کاربران می دهد تا هنگام فرستادن ویس، کنترل بیشتری بر حریم خصوصی خود داشته باشند.

  • شاخ و شانه کشیدن یک گوشی تازه وارد برای سامسونگ/ عکس

  • خورشیدگرفتگی را هیچ گاه از این زاویه ندیده اید/ عکس

  • رکوردشکنی تازه نبوغ ناسا در سیاره سرخ / عکس

  • ماشین زیبایی که جنس بدنه اش آشغال است!/ عکس

علاوه براین، گیرنده ویس هنگام فعال بودن قابلیت ویس محوشونده، امکان ذخیره یا ارسال ویس به شخص دیگر را نخواهد داشت. این قابلیت در نسخه بتای واتساپ فعال است و به زودی برای تمامی کاربران واتساپ منتشر خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 مهر 1402 بروزرسانی: 28 مهر 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2225

به "واتساپ با توپ پر آمد، قابلیت های تازه و کاربردی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ با توپ پر آمد، قابلیت های تازه و کاربردی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید