وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ترمینال گالری سلام ، پرواز از فرودگاه امام به کدام شهرهای کشور برقرار شده است؟

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برنامه ریزی ها برای افزایش پروازها از ترمینال گالری سلام اجرا شده است.

وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ترمینال گالری سلام ، پرواز از فرودگاه امام به کدام شهرهای کشور برقرار شده است؟

خبرنگاران - علی رستمی با بیان اینکه ترمینال گالری سلام 28 خرداد ماه افتتاح شد و نخستین پرواز از این ترمینال اول تیر ماه توسط ایران ایر به مقصد دوبی انجام گرفت گفت: با شروع عملیات پروازهای حج از 17 تیر ماه قریب به 46 هزار زائر خانه خدا از ترمینال گالری سلام اعزام و پذیرش شدند که میزان رضایتمندی آنها از این ترمینال به بیش از 92 درصد رسید.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه هم اکنون پروازهای 5 شرکت هواپیمایی خارجی از ترمینال گالری سلام انجام می شوند ادامه داد: برنامه ریزیها برای افزایش پروازهای ترمینال گالری سلام اجرا شده و تا سرانجام سال تعداد پروازهای روزانه از این ترمینال به 15 پرواز می رسد.

رستمی در مورد برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) گفت: با بهره برداری از ترمینال گالری سلام و انتقال بخشی از پروازهای ترمینال شماره یک به این ترمینال ظرفیتی جدید در ترمینال یک ایجاد شد که تصمیم گرفتیم از آن برای برقراری پروازهای داخلی و تکمیل شبکه پروازی فرودگاه استفاده کنیم.

وی اضافه نمود: به همین منظور بال غربی ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام پروازهای داخلی آماده شد و تاکنون دو شرکت هواپیمایی از فرودگاه امام (ره) به کیش و مشهد پرواز انجام داده اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه نمود : ظرفیت لازم و زیرساخت های مورد احتیاج برای انجام پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) مهیا شده و باتوجه به درخواست شرکت های هواپیمایی انجام این پروازها امکان پذیر است.

تصاویری از ترمینال گالری سلام را در زیر ببینید:

ترمینال سلامترمینال سلامترمینال سلامترمینال سلامترمینال سلام

منبع: چمدان
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 455

به "وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ترمینال گالری سلام ، پرواز از فرودگاه امام به کدام شهرهای کشور برقرار شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ترمینال گالری سلام ، پرواز از فرودگاه امام به کدام شهرهای کشور برقرار شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید