پاسخ پسر اردوغان به اظهارات تند آکشنر

به گزارش مجله تار و سه تار، رهبر حزب خوب٬ انجمن تحت امر بلال اردوغان را به دریافت شانزده و نیم میلیون لیره حمایت دولتی متهم نموده است.

پاسخ پسر اردوغان به اظهارات تند آکشنر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ینی چاغ٬ بلال اردوغان پسر ارشد رئیس جمهور ترکیه از دو سال پیش در حوزه سازماندهی مسابقات ورزشی تیراندازی با کمان در ترکیه فعال شده است.

مرال آکشنر رهبر حزب خوب در خصوص او گفته است: شانزده و نیم میلیون لیره حمایت دولتی در اختیار فرزند او گذاشته اند تا مسابقات تیراندازی ترتیب دهد. در جنگ تاریخی ملازگرد و همچنین در فتح استانبول و آناتولی٬ این اندازه تیر از کمان پرتاب نشد. چه خبر است؟ این همه هزینه برای چیست؟ این مسابقه تیراندازی است یا پرتاب اس 400 که این مقدار هزینه دارد؟

بلال اردوغان بعدازظهر دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی به اظهارات رهبر حزب خوب پاسخ داده و گفت: خودمان را به زور کنترل می کنیم. این اظهارات کاملاً بی پایه و کذب محض هستند و اگر سند و مدرکی دارند باید ارائه دهند. این گونه فعالیت ها٬ سیاستی پلید و کثیف است.

بلال اردوغان در ادامه اضافه کرد: جهت معرفی بهتر تیراندازی با کمان در جهان کوشش می کنیم. تیراندازی با کمان ورزش ماست. فرهنگ ماست. درس های زیادی از آن کسب می کنیم. هدفمان کسب مدال طلا در المپیک است.

مسابقات جام بین المللی تیراندازی با کمان با شرکت 526 ورزشکار از 52 کشور در ترکیه و در سالگرد فتح استانبول برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 165

به "پاسخ پسر اردوغان به اظهارات تند آکشنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ پسر اردوغان به اظهارات تند آکشنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید