انتها اردیبهشت ماه، انتها آموزش ها و تدریس مجازی در دوره ابتدایی

به گزارش مجله تار و سه تار، معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: آموزش کلاس ها و تدریس فضای مجازی و حضوری در دوره ابتدایی تا خاتمه اردیبهشت ماه ادامه دارد و سال تحصیلی به موقع خاتمه می یابد.

انتها اردیبهشت ماه، انتها آموزش ها و تدریس مجازی در دوره ابتدایی

سید یداله حسینی معاون آموزش ابتدایی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار از، گفت: آموزش ها و تدریس فضای مجازی تا خاتمه اردیبهشت ماه ادامه دارد و سال تحصیلی به موقع خاتمه می یابد.

حسینی با اشاره به تشریح چگونگی ارزیابی از عملکرد خاتمهی دانش آموزان دوره ابتدایی، از معلمان و مدیران آموزش و پرورش خواست در ماه اردیبهشت دانش آموزانی که احتیاج به ترمیم و یادگیری در سطح بالاتر دارند برنامه ویژه ای را برای یادگیری دانش آموزان قرار دهند تا به سطح مطلوب برسند.

او افزود: تا 10 خرداد ماه مدیران و معلمان مدارس، کارنامه نتایج ارزشیابی توصیفی دانش آموزان را در اختیار اولیا قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: دانش آموزانی که در ارزشیابی نوبت دوم امکان انتقال به پایه بالاتر ندارند برای یادگیری دانش آموزان در تابستان برنامه ریزی نمایند تا شاهد موفقیت این دانش آموزان باشیم و به پایه بالاتر ارتقا پیدا نمایند.

حسینی اضافه نمود: ارزیابی عملکرد خاتمهی دانش آموزان در مناطقی که در شرایط زرد، نارنجی و قرمز هستند ارزیابی به صورت غیرحضوری و بر خط به وسیله شبکه شاد انجام می گردد و در شهرهایی که در شرایط آبی قرار دارتد به صورت حضوری انجام گردد.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین در ادامه گفت: در اردیبهشت ماه مدیران، آموزش دانش آموزان را طبق برنامه هفتگی به وسیله برنامه شاد دنبال نمایند و همچنان مدارس دایر باشد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1557

به "انتها اردیبهشت ماه، انتها آموزش ها و تدریس مجازی در دوره ابتدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها اردیبهشت ماه، انتها آموزش ها و تدریس مجازی در دوره ابتدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید