پرسپولیس و استقلال هم می دانند که سپاهان شانس اصلی قهرمانی است

به گزارش مجله تار و سه تار، بازیکن سابق سپاهان گفت: خود پرسپولیس و استقلال هم می دانند که فعلا شانس اصلی قهرمانی سپاهانی ها هستند.

پرسپولیس و استقلال هم می دانند که سپاهان شانس اصلی قهرمانی است

احمد جمشیدیان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد سپاهان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان فصل گذشته را با شکست مقابل گل گهر آغاز کرد و در سه چهار هفته اول امتیازات زیادی را از دست داد و در نهایت این باعث شد تا نایب قهرمان گردد و نتوانست امتیازات از دست رفته را جبران کند. آن ها سال گذشته با کمترین اختلاف در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادند و این نتیجه دلایل مختلفی داشت.

او ادامه داد: سال جاری سپاهان کاملا برنامه ریزی شده و در جابجایی کم حاشیه و قدرتمند عمل کرد. با وجود این که بازیکنان خوبش را از دست داد اما بازیکنان با کیفیتی را هم جذب کرد و شاکله اصلی تیم حفظ شده است. بدون شک سپاهان مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. در خط دروازه یک دروازه بان اتریشی جذب کردند که به نظرم باید چند هفته بگذرد تا عملکرد او را بهتر ببینیم اما در این دو بازی مسلط نشان داد.

او افزود: پیغام احتیاجمند مهم ترین مهره ای بود که از سپاهان جدا شد و جایگزین کردن یک دروازه بان خوب کار بسیار سختی است. در خط میانی هم مسعود ریگی جزو بازیکنان با ثبات بوده است. تمام خریدهای سپاهان و حتی خرید لیگ یکی این تیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتند. مطمئنا در ادامه راه بسیار می توانند به سپاهان یاری نمایند.

بازیکن سابق سپاهان درباره مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر گفت: روی کاغذ شرایط سپاهان از دیگر مدعیان قهرمانی بیشتر است. در مسابقات آسیایی یا حذفی با چند بازی تکلیف یک جام تعیین می گردد اما در لیگ احتیاج دارید حدود 9 تا 10 ماه کیفیت خوبی را از خود به نمایش بگذارید و ثبات داشته باشید. این ثبات در سپاهان بیشتر از همه تیم های مدعی است و بعید می دانم سپاهان از جمع مدعیان قهرمانی خارج گردد.

او در خاتمه اعلام کرد: استقلال، پرسپولیس و گل گهر دیگر رقبای دیگری هستند که می توانند عنوان قهرمانی را به دست آورند اما به نظر من روی کاغذ شانس سپاهان حتی از پرسپولیس بیشتر است. خود پرسپولیس و استقلال هم می دانند که فعلا شانس اصلی قهرمانی سپاهانی ها هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1798

به "پرسپولیس و استقلال هم می دانند که سپاهان شانس اصلی قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و استقلال هم می دانند که سپاهان شانس اصلی قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید