چرا یکی از پربازدیدترین محصولات تبلیغاتی سالنامه ها می باشند؟

به گزارش مجله تار و سه تار، دلیلی وجود دارد که چرا سررسید یکی از اولین هدایای تبلیغاتی مورد استفاده شرکت ها در نظر گرفته می گردد و چرا هنوز هم وجود دارد. اگر یک دقیقه به خانه یا محل کار خود نگاه کنید، احتمالاً خواهید دید که حداقل یکی از آن ها را دارید.

چرا یکی از پربازدیدترین محصولات تبلیغاتی سالنامه ها می باشند؟

با توجه به مطالعه تاثیرگذاری تخصص های تبلیغاتی، اقلام تبلیغاتی همچنان پربازدیدترین شکل تبلیغات در بین مصرف نمایندگان هستند که سالنامه ها یکی از آن ها می باشند. این واقعیت درست است حتی با وجود اینکه مصرف نمایندگان چقدر تبلیغات تلویزیونی یا دیجیتالی را مشاهده می نمایند. به همین علت است که مشاغل آمریکایی به تنهایی 20 میلیارد دلار هر سال صرف محصولات تبلیغاتی می نمایند.

چرا مشتریان سالنامه را دوست دارند؟

اکنون، بیایید عمیق تر به این موضوع بپردازیم که چرا مصرف نمایندگان هنوز سالنامه را قرن ها پس از معرفی آن ها دوست دارند.

اصل تقابل

شرکت های بازاریابی مدت هاست که از روانشناسان برای درک بهتر مشتریان استفاده می نمایند. اصل تعامل یک یافته مهم است که شرح می دهد که چرا محصولات تبلیغاتی از جمله سالنامه که از محبوب ترین آن ها می باشند، کار می نمایند.

مردم می دهند و دیگران دریافت می نمایند. سپس، آن ها نیز می دهند و دیگران می گیرند. با محصولات تبلیغاتی، این عمل متقابل می تواند به دو شکل متفاوت باشد. خود مشتری ممکن است از شرکت شما خرید کند یا ممکن است به دوستان و خانواده خود در خصوص محصول و تجارت شما بگوید.

سالنامه ها مفید، مجذوب کننده، لذت بخش و مرتبط هستند، بنابراین باعث جلب پاسخ متقابل از سوی مصرف نمایندگان می شوند.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

حس موفقیت

هنگامی که محصولات رایگان را در رویدادها هدیه می دهید، حس موفقیت را برای گیرنده ایجاد می نماید. آن ها احساس می نمایند کاری که انجام داده اند، آن ها را شایسته کسب این محصول رایگان نموده است. سالنامه نیز یک وسیله کاربردی و مورد احتیاج افراد هستند و مردم از دریافت آن ها خشنود می شوند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

حس وفاداری

ارائه سالنامه رایگان در خصوص کارمندان نیز موثر است. می توانید آن ها را در رویدادها یا مهمانی های شرکت خود به آن ها بدهید. آن ها ممکن است به کارمندان یاری نمایند که احساس نمایند وقتشان در این رویدادها، ارزشمند است. بعلاوه می تواند به یادآوری اوقات خوشی که در آن رویداد به کارمندان داشتند، یاری کند. هر بار که از آن سالنامه شما استفاده می نمایند، حس وفاداری بیشتری به شرکت شما ایجاد می نماید.

برداشت ها

به طور میانه، یک سالنامه برای حدود یک سال نگهداری می گردد و به طور میانه هر روز در معرض دید افراد قرار می گیرد. از آنجایی که آن ها مفید می باشد، و مدت زمان بیشتری نگهداری می شوند، تاثیرات بیشتری بر جای می گذارند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

سالنامه ها جزء پر بازدیدترین محصولات تبلیغاتی می باشند

یک سالنامه مانند یک دفتر همواره در خانه، محل کار و غیره همراه افراد بوده و فضای بسیار خوبی برای نوشتن دارد. افراد می توانند در آن اهداف و برنامه ها و وظایف خود را یادداشت و چیگیری نمایند. بسیاری از مشتریان از آن ها برای نوشتن جزوات و یا خاطرات خود استفاده می نمایند. آن ها به علت کاربرد زیادی که دارند، همواره و در اغلب روزها به وسیله افراد استفاده شده و نام تجاری شما برای آن ها تکرار می گردد. با وجود تمام موارد بالا آن ها پربازدید و تاثیرگذارند و مردم از دریافت آن ها خشنود می شوند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1945

به "چرا یکی از پربازدیدترین محصولات تبلیغاتی سالنامه ها می باشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا یکی از پربازدیدترین محصولات تبلیغاتی سالنامه ها می باشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید