تور آلمان ارزان: کشف جسد دیپلمات روس نزدیک سفارت این کشور در برلین

به گزارش مجله تار و سه تار، وزارت خارجه آلمان مرگ یک کارمند سفارت روسیه در برلین و کشف جسد وی در نزدیکی ساختمان این سفارتخانه را تایید، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

تور آلمان ارزان: کشف جسد دیپلمات روس نزدیک سفارت این کشور در برلین

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش فارس، شبکه روسی راشا تودی به نقل از روزنامه آلمانی اشپیگل از کشف جسد یک دیپلمات روس خارج از ساختمان سفارت روسیه در مرکز آلمان اطلاع داد.

به گزارش این روزنامه، مرد متوفی 35 ساله به عنوان دبیر دوم سفارت مشغول بود که به نظر می رسد از طبقه بالای ساختمان سقوط نموده است.

طبق گزارش راشا تودی به نقل از رسانه های آلمانی، جسد او 19 اکتبر (27 مهر) پیدا شد.

وزارت امور خارجه آلمان روز آدینه اظهار داشت که از مرگ یک کارمند سفارت روسیه در برلین آگاه است، اما به علت حفاظت از اطلاعات شخصی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

کریستوفر برگر سخنگوی این وزارتخانه در یک کنفرانس خبری گفت: می توانم به شما بگویم که وزارت خارجه از این حادثه آگاه است. من از شما می خواهم که درک کنید که به دلایل حفاظت از اطلاعات شخصی فرد متوفی و بستگان وی نمی توانم جزئیاتی ارائه کنم.

سفارت روسیه در آلمان هم در واکنش به این خبر، بیانیه کوتاهی منتشر کرد و گفت: به دلایل اخلاقی درباره این رویداد غم انگیز اظهارنظر نمی کند.

گزارش ها حاکی از آن است که سفارت روسیه با انجام کالبد شکافی در آلمان موافقت ننموده و بنابراین جسد به روسیه منتقل شده است.

اشپیگل اضافه کرد مقامات آلمانی به علت شرایط دیپلماتیک متوفی قادر به تحقیق در مورد حادثه مرگ وی نبودند.

سرویس های امنیتی آلمان در ادعایی گفتند بر این باورند این فرد از عوامل مخفی سازمان امنیت داخلی روسیه، سرویس امنیت فدرال بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1804

به "تور آلمان ارزان: کشف جسد دیپلمات روس نزدیک سفارت این کشور در برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: کشف جسد دیپلمات روس نزدیک سفارت این کشور در برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید