کواچ: در نیمه دوم اشتباهات زیادی داشتیم، به اندازه کافی هوفنهایم را تحت فشار قرار ندادیم

به گزارش مجله تار و سه تار، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به این نکته اذعان کرد که شاگردانش به اندازه کافی تیم هوفنهایم را تحت فشار قرار نداده اند.

کواچ: در نیمه دوم اشتباهات زیادی داشتیم، به اندازه کافی هوفنهایم را تحت فشار قرار ندادیم

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ پس از رقم خوردن اولین شکست فصل تیمش در هفته جاری رقابت های بوندس لیگا از اشتباهات زیاد بایرنی ها در نیمه دوم بازی مقابل هوفنهایم گله کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: ما نتوانستیم نمایش خوبی را که مقابل تاتنهام در انگلیس نشان داده بودیم، تکرار کنیم. در نیمه اول شرایط بایرن مونیخ خوب بود و ما موقعیت های زیادی داشتیم، اما باید مصمم تر بازی می کردیم. در نیمه دوم اشتباهات زیادی انجام دادیم و رقیب را به اندازه کافی تحت فشار قرار ندادیم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما موظفیم بازیکنان خود را به اردوی تیم های ملی بفرستیم. من سرمربی تیم ملی بوده ام و می دانم شرایط چگونه پیش می رود. آلابا و هرناندس توسط پزشکان تیم های ملی خود معاینه می شوند و اگر آزمایش ها مطابق با نتایج ما باشد، در ادامه معین می گردد این دو بازیکن تا چه زمانی دور از میادین خواهند بود.

اشتباه تولیسو در خصوص اولین گل هوفنهام: اتفاقی اینچنین نباید در مناطق خطرناک زمین رخ دهد. شما باید توپ را به مانوئل نویر و یا نیکلاس سوله برسانید و چیزی شبیه به این دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 390

به "کواچ: در نیمه دوم اشتباهات زیادی داشتیم، به اندازه کافی هوفنهایم را تحت فشار قرار ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: در نیمه دوم اشتباهات زیادی داشتیم، به اندازه کافی هوفنهایم را تحت فشار قرار ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید