کپی برداری یحیی از برانکو؛ پیش به سوی قهرمانی

به گزارش مجله تار و سه تار، پرسپولیس یحیی تا اینجا مثل پرسپولیس برانکو در لیگ هجدهم نتیجه گرفته است.

کپی برداری یحیی از برانکو؛ پیش به سوی قهرمانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم پرسپولیس تا پایان هفته بیست و چهارم 51 امتیاز کسب نموده و رقابتی شانه به شانه با سپاهان اصفهان برای کسب نام قهرمانی دارد.

فصل گذشته که پرسپولیس لیگ را با کالدرون آغاز کرد و با گل محمدی به پایان رساند تا پایان هفته بیست وچهارم پیروز به کسب 56 امتیاز شده بود اما 5 امتیاز کمتری که این فصل کسب نموده نمی تواند عاملی برای عدم قهرمانی سرخ ها باشد.

پرسپولیس تا اینجای کار دقیقا از تیم دو فصل پیش خود کپی برداری نموده و اگر یحیی با همین فرمان عملکرد برانکو را تکرار کند کسب قهرمانی دوباره دور از دسترس نیست. سرخ ها در این فصل در 24 بازی خود 32 گل زده و 12 گل خورده داشتند و تفاضل گل آنها 20+ است و در 24 بازی به 14 برد و 9 تساوی رسیده و یک بازی را هم باخته اند درست مثل پرسپولیس دو فصل پیش.

تیم تحت راهنمایی برانکو در لیگ هجدهم پس از هفته بیست و چهارم 51 امتیاز دشت نموده بود و 30 گل زده، 10 گل خورده و تفاضل گل 20+ داشت و 14 پیروزی، 9 تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت نموده بود که مشابه عملکرد این فصل سرخ ها است.

تیم برانکو در پایان لیگ هجدهم با 61 امتیاز قهرمان شد و حالا باید دید اولا پرسپولیس می تواند به این تعداد امتیاز برسد و ثانیا با توجه به رقیب سرسختی مثل سپاهان با 61 امتیاز می تواند قهرمان لیگ برتر گردد؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1635

به "کپی برداری یحیی از برانکو؛ پیش به سوی قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی برداری یحیی از برانکو؛ پیش به سوی قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید