گلایه محسن خلیلی از سازمان لیگ به خاطر بی نظمی های بازی افتتاحیه

به گزارش مجله تار و سه تار، سرپرست پرسپولیس معتقد است که سازمان لیگ پس از وقفه طولانی لیگ برتر باید فکری به حال نظم این رقابت ها می کرد.

گلایه محسن خلیلی از سازمان لیگ به خاطر بی نظمی های بازی افتتاحیه

به گزارش خبرنگاران، محسن خلیلی، سرپرست پرسپولیس امشب (پنجشنبه) پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل پارس جنوبی در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: به طرفداران خونگرم مان تبریک می گویم که با وجود این همه مشکل که ما هم پیگر آن بودیم، به ورزشگاه آمدند. ما انتظار داریم که مسئولان برگزاری رقابت های لیگ برتر بعد از این همه تعویق لیگ، بتوانند یک نظم و نظامی به این مسابقات بدهند. طبقه دوم را که از ما گرفتند و طبقه اول هم حواشی زیادی به خاطر خرید بلیت داشت و طرفداران نتوانستند به راحتی بلیت هایشان را در اختیار بگیرند.

او اضافه کرد: خدا را شکر دل طرفداران شاد شد و توانستیم سه امتیاز مهم هفته نخست را بگیریم. این ورزشگاه و پرسپولیس بدون طرفدارانش، قلب تپنده ای ندارد.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه مدت طول می کشد تا تیم با تفکرات کالدرون هماهنگ گردد، شرح داد: تیم به مدت سه ، چهار سال با تفکرات یک مربی کار نموده و الان مربی جدیدی به پرسپولیس آمده است. بازیکنان پرسپولیس در این بازی به خوبی خواسته های کالدرون را انجام دادند و کادرفنی از عملکرد آن ها راضی بود.

خلیلی در سرانجام درباره دیدار هفته آینده مقابل تراکتور که همیشه با حواشی همراه بوده، بیان نمود: حواشی پیرامون این بازی قابل پیش بینی است. امیدواریم طرفداران خون گرم پرسپولیس و تراکتور در آرامش بازی را تماشا نمایند. یک سری تماشاگرنما باعث ایجاد تنش می گردد. ان شاءالله بتوانیم طرفداران مان را در کنار خودمان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 302

به "گلایه محسن خلیلی از سازمان لیگ به خاطر بی نظمی های بازی افتتاحیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه محسن خلیلی از سازمان لیگ به خاطر بی نظمی های بازی افتتاحیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید