اصلاحیه متروی تهران درباره تغییر برنامه حرکت قطارهای تندرو خط 5

به گزارش مجله تار و سه تار، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در اصلاحیه ای، تغییر برنامه حرکت قطارهای تندرو در خط پنج مترو را از 21 فروردین ماه اعلام نمود.

اصلاحیه متروی تهران درباره تغییر برنامه حرکت قطارهای تندرو خط 5

به گزارش خبرنگاران، تغییر در برنامه اعزام قطارهای تندرو مستقل از ایستگاه های کرج و ارم سبز در خط 5 متروی تهران و حومه که قرار بود از 14 فروردین انجام گردد با یک هفته تأخیر از 21 فروردین ماه اجرایی می گردد.

بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، باتوجه به پیک مسافری در روزهای ابتدایی شروع فعالیت ادارات، دانشگاه ها و مدارس در سال تازه، تغییر برنامه حرکت قطارهای تندرو در خط پنج مترو با یک هفته تاخیر از 21 فروردین ماه انجام می گردد.

به منظور انجام تعمیرات اساسی ، به روزرسانی فناوری به کاررفته در تجهیزات ثابت و متحرک و افزایش ایمنی ترافیک قطارها در خط 5 متروی تهران که منجر به سرویس دهی منظم، حرکت به موقع قطارها و بعلاوه کاهش زمان سیر در این خط می گردد؛ از روز یکشنبه 21 فروردین 1401 اعزام های نیمه تندرو مستقل ایستگاه کرج به سمت صادقیه که در ساعت 6:35 و 7:15 انجام می شد و اعزام های تندرو 17:27 و 18:27 ایستگاه ارم سبز به سمت کرج - گلشهر موقتاً حذف خواهند شد.

بر اساس این برنامه ریزی، اعزام سایر قطارهای خط 5 طبق زمان بندی اعلام شده و بدون تغییر انجام می گردد. مسافران برای اطلاع از آخرین برنامه حرکت قطارها می توانند به پایگاه اطلاع رسانی شرکت به نشانی metro.tehran.ir مراجعه نمایند.

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خود را موظف به فراهم آوردن امکان سفر ایمن و ارائه خدمات رضایت بخش به شهروندان می داند و در جهت انجام تعمیرات اساسی این ناوگان، نیازمند همراهی مسافران عزیز است.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این اعلام شده بود که برنامه اعزام قطارهای تندرو مستقل از ایستگاه های کرج و ارم سبز در خط 5 متروی تهران و حومه از 14 فروردین ماه تغییر می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1972

به "اصلاحیه متروی تهران درباره تغییر برنامه حرکت قطارهای تندرو خط 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاحیه متروی تهران درباره تغییر برنامه حرکت قطارهای تندرو خط 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید