اعضای شبکه آزمایشگاهی از 618 هزار خدمت اعتباری بهره مند شده اند

به گزارش مجله تار و سه تار، شش سالی است که از فعالیت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می گذرد و اعضای این شبکه در این سال ها از 618 هزار و 729 خدمت اعتباری استفاده کرده اند.

اعضای شبکه آزمایشگاهی از 618 هزار خدمت اعتباری بهره مند شده اند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال 93 فعالیت خود را شروع کرد. این شبکه در طی این سال ها در تلاش بود تا بتواند خدمات مختلفی به اعضای خود ارائه کند. خدماتی که افزایش کیفیت این خدمات در کشور را به همراه دارد.

بر همین اساس هم در این چند سال، اعضای شبکه از 618 هزار و 729 خدمات اعتباری ارائه شده از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند شده اند.

همچنین این شبکه در طی این سال ها حدود 34 میلیارد تومان خدمات تخفیفی به اعضای خود ارائه کرده است. خدماتی در حوزه های مختلفی مانند فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1235

به "اعضای شبکه آزمایشگاهی از 618 هزار خدمت اعتباری بهره مند شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای شبکه آزمایشگاهی از 618 هزار خدمت اعتباری بهره مند شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید