انجمن های علمی از فرصت الکامپ بهره مند شوند

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از نمایشگاه الکامپ گفت: الکامپ، نمایشگاهی برای عرصه طراحی، ساخت، فراوری و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است.

انجمن های علمی از فرصت الکامپ بهره مند شوند

وی اضافه کرد: این رویداد، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با آنالیز فرصت های موجود به توسعه بازار محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند.

کلانتری ادامه داد: نمایشگاه الکامپ فرصتی است تا انجمن های علمی دانشجویی از نزدیک با توانمندی شرکت های خلاق، دانش بنیان و استارتاپ ها، آشنا شوند و این می تواند آغازی برای رویکرد فناورانه انجمن های علمی دانشجویی باشد.

وی اعلام کرد: انتظار می رود تورهای فناورانه در راستای آشنایی انجمن های علمی دانشجویی، با صنایع فعال کشور در حوزه های مختلف فناوری و استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای برطرف احتیاج و چالش های موجود، برگزار گردد.

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2193

به "انجمن های علمی از فرصت الکامپ بهره مند شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن های علمی از فرصت الکامپ بهره مند شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید