اهواز، افشین قطبی: خیلی زحمت کشیدیم و باید پرسپولیس را می بردیم، در حال حاضر عشق من فولاد است

به گزارش مجله تار و سه تار، افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیروزی مقابل پرسپولیس را به بازیکنان و طرفداران این تیم تبریک گفت.

اهواز، افشین قطبی: خیلی زحمت کشیدیم و باید پرسپولیس را می بردیم، در حال حاضر عشق من فولاد است

به گزارش خبرنگاران از اهواز، افشین قطبی پس از فزونی 2 بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تمام طرفداران فولاد و بازیکنانم تبریک می گویم. بازیکنانم به درستی وظیفه خود را انجام دادند. بازی بسیار سختی بود و وقتی 2 بر صفر جلو بودیم، فشار زیادی روی ما بود.

از باخت پرسپولیس ناراحت نیستم وی ادامه داد: یک بازی سخت و البته شیرین برای خوزستان بود. من احساس می کنم که بازیکنانم، این حس را در مسابقه داشتند که با تمام قدرت بازی را به خاتمه برسانند. از باخت پرسپولیس ناراحت نیستم، چون پیروزی شیرینی به دست آوردیم.

یاد گرفته ام که به حریف احترام بگذارم سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این مسئله که در نشست خبری قبل از بازی اعلام کردید فولاد مانند فرزند دوم شماست و آیا این بی احترامی به طرفداران فولاد نبود؟، گفت: شاید فارسی من خوب نیست و منظورم را بد رسانده ام. من یک صحبتی کردم و گفتم پدری که دو فرزند دارد، باید هر دوی آنها را دوست داشته باشد. من با تیمی که قبلاً کار نموده ام با احترام برخورد کردم و یاد گرفته ام که به حریف احترام بگذارم. حرف من بی احترامی به فولاد نبود. عشق اول من هم اکنون فولاد است و کارم را با تیمی آغاز کردم که طرفدارانش را دوست دارم. هر روز 16 تا 20 ساعت از وقتم را با این تیم سپری می کنم تا تیم پیشرفت کند. گاهی شاید فکر کنیم حرف زدن اهمیت دارد، اما عملکرد مهم تر است. من با کاری که انجام می دهم، عشقم را به فولاد نشان داده ام. من عاشق فولاد هستم و مأموریتم ساختن بازیکنان برای استان خوزستان و ایران است.

هنوز از برنامه مان عقب هستیم و باید بهتر از این کار کنیم از این برد خوشحالیم، اما می دانستم تا خاتمه بازی نباید به برد فکر کنیم.، قطبی با بیان این جمله در واکنش به اینکه چقدر به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس امیدوار بوده است، گفت: به کوشش و کار بازیکنانم و همین طور کادرفنی ام ایمان دارم. بازیکنان همدلی داشتیم و خیلی خوب کار کردیم، اما هنوز از برنامه مان عقب هستیم و باید بهتر از این کار کنیم تا امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما در یک سوم خط دفاعی بازیکنان جوان و توانمندی مانند صابر حردانی را دارید و چرا از او بهره نمی برید، گفت: این نظر شماست و من به نظر شما احترام می گذارم.

خیلی زحمت کشیدیم و باید پرسپولیس را می بردیم قطبی در واکنش به این سؤال که فکر می کرد تیمش مقابل پرسپولیس برنده باشد یا نه، مطرح کرد: اول اینکه خیلی خوشحالم که به آنچه می خواستیم رسیدیم، چرا که برای این برد خیلی زحمت کشیدیم. هدف ما این است که فاصله خود را به بالای جدول نزدیک کنیم و به این خاطر باید پرسپولیس را می بردیم. حریف ما تیم بزرگی متشکل از بازیکنان و مربیان بزرگ است و واقعاً بردن آنها اصلاً کار آسانی نبود.

تیم ما هنوز خیلی کار دارد و باید هفته به هفته بهتر شویم سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با اینکه آیا این برد می تواند فولاد را امیدوار به قهرمانی کند؟، گفت: تیم ما هنوز خیلی کار دارد. اول باید سعی کنیم هر بازی بهتر شویم و روی بازی های خود تمرکز کنیم. باید صبر کنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم، در فاصله پنج هفته به خاتمه لیگ معین می گردد صندلی ما کجای جدول خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 103

به "اهواز، افشین قطبی: خیلی زحمت کشیدیم و باید پرسپولیس را می بردیم، در حال حاضر عشق من فولاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، افشین قطبی: خیلی زحمت کشیدیم و باید پرسپولیس را می بردیم، در حال حاضر عشق من فولاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید