بایدن: ترامپ تا به امروز برای بیمه اشتغال هیچ کاری نکرده است

به گزارش مجله تار و سه تار، جو بایدن، رقیب ترامپ در انتخابات آمریکا با انتقاد از سیاست های او گفت رهبری به معنای مسئولیت پذیری است و نه فقط کسب اعتبار؛ وقت آن است که ترامپ قدمی در زمینه اشتغال و معیشت بردارد.

بایدن: ترامپ تا به امروز برای بیمه اشتغال هیچ کاری نکرده است

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش ، جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا و رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از سیاست های رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت ترامپ تا به امروز برای موضوع بیمه اشتغال هیچ اقدامی انجام نداده است.

جو بایدن گفت: ما امروز از این موضوع مطلع شدیم که 4.4 میلیون نفر دیگر هفته گذشته درخواست های جدیدی در مورد دریافت حقوق بیکاری ارائه داده اند و از شروع بحران شیوع ویروس کرونا در آمریکا، تعداد کل آمریکایی ها که تقاضای جدید ارائه نموده اند به 26 میلیون نفر می رسد. این نشان می دهد که بسیاری از افراد تأثیر مستقیم مالی این بیماری را احساس کردند.

: جو بایدن: سیاره ما دیگر نمی تواند ترامپ را تحمل کند

پلوسی: عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا بسیار بد است

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا اضافه کرد: کنگره به رئیس جمهور ترامپ ابزاری داد تا حقوق افراد را بر اساس قانون تامین کند، اما او از آن به طور کامل استفاده ننموده است.

جو بایدن تاکید نمود: ترامپ تا به امروز برای درک موضوع بیمه اشتغال هیچ اقدام ملموسی انجام نداده است.

رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: رهبری به معنای مسئولیت پذیری است و نه فقط کسب اعتبار، به ویژه هنگامی که کار ها سخت تر است، این مسئولیت پذیری هم بیشتر می گردد. وقت آن است که رئیس جمهور ترامپ قدمی بردارد. وضع معیشت و آینده میلیون ها آمریکایی به آن بستگی دارد.

این در حالی است که باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز پیش از این در پیامی در حساب توییتری خود تاکید نمود که دولت این کشور هیچ برنامه جامعی برای مقابله با ویروس کرونا ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 904

به "بایدن: ترامپ تا به امروز برای بیمه اشتغال هیچ کاری نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ تا به امروز برای بیمه اشتغال هیچ کاری نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید