تور ارزان مکزیک: کانادا در نشست مشترک با آمریکا و مکزیک شرکت نمی کند

به گزارش مجله تار و سه تار، نخست وزیر کانادا در تازه ترین بیانیه خود اعلام نمود در نشست هفته آینده با آمریکا به علت فشارهای دولت ترامپ حضور نخواهد داشت.

تور ارزان مکزیک: کانادا در نشست مشترک با آمریکا و مکزیک شرکت نمی کند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، در تازه ترین بیانیه خود هشدار داد به علت شیوع ویروس کرونا و تهدید های دولت ترامپ بر اعمال تعرفه های تجاری، در نشست هفته آینده واشنگتن که با حضور دونالد ترامپ و آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک، برگزار می گردد، شرکت نخواهد نمود. این نشست با نام توافق ایالات متحده-مکزیک-کانادا (USMCA) شناخته می گردد.

ترودو امروز، در کنفرانسی خبری تاکید نمود: دولت کانادا همچنان در حال تماس و ارتباط با مقامات آمریکا درباره نشست 8 و 9 جولای (18 و 19 تیرماه) در واشنگتن است.

صحبت های ترودو از این رو مطرح شده است که آمریکا فشار زیادی بر کانادا بخاطر اعمال سهمیه صادرات آلومینیوم وارد می نماید و اعلام نموده تعرفه ای 10 درصدی بر صادرات آلومینیوم کانادا وضع خواهد نمود.

نخست وزیر کانادا گفت: ما واقعا نگران مساله اعمال تعرفه بر آلومینیوم و فولاد از سوی آمریکا هستیم بعلاوه شرایط بهداشت و سلامت و واقعیت های مربوط به ویروس کرونا نیز ما را مضطرب می نماید.

رابر لایتهایزر نماینده تجاری آمریکا، نیز ماه گذشته در اظهاراتش در کمیته دارایی مجلس سنای این کشور گفته بود واردات فولاد و آلومینیوم از کانادا و مکزیک با افزایش چشمگیری روبه رو شده است.

ترودو در این باره نیز اضافه نمود: اعمال تعرفه های صادراتی علیه کانادا در نهایت به ضرر صنعتگران آمریکایی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1818

به "تور ارزان مکزیک: کانادا در نشست مشترک با آمریکا و مکزیک شرکت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مکزیک: کانادا در نشست مشترک با آمریکا و مکزیک شرکت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید