آنالیز ساخت آپارتمان های 25 متری در کمیسیون عمران مجلس

به گزارش مجله تار و سه تار، عضو کمیسیون عمران مجلس از آنالیز طرح ساخت آپارتمان های 25 تا 35 متری در این کمیسیون اطلاع داد.

آنالیز ساخت آپارتمان های 25 متری در کمیسیون عمران مجلس

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

رحمت الله فیروزی پوربادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با اشاره به مطرح شدن مباحثی مبنی بر طرح ساخت آپارتمان های 25 تا 35 متری از سوی دولت، گفت: ساخت آپارتمان هایی با چنین متراژهایی با فرهنگ مذهبی و ملی ما مغایرت دارد چرا که نگاه اینگونه ساخت و سازها فقط براساس رویکرد زندگی مجردی است.

وی با بیان اینکه هیچ خانوادهای نمی تواند در واحد های 25 تا 35 متری زندگی کند، اضافه نمود: متاسفانه طرح دولت برای ساخت واحدهای کوچک ناپخته و غیرکارشناسی است چرا که ما با این اقدام جامعه را به سمت تجردگرایی سوق میدهیم.

عضو کمیسیون عمران به همین دلیل ادامه داد:طرح ساخت آپارتمان های 25 تا 35 متری با اصول زندگی، فرهنگ و معماری ما سازگاری ندارد و معتقد هستم اساسا طرح موفقی نخواهد بود.

فیروزی با بیان اینکه به اعتقاد بنده اکثریت نمایندگان و اعضای کمیسیون عمران، مجلس مخالف چنین طرحهایی هستند، بیان داشت: در جلسه روز یکشنبه (15 تیر) در کمیسیون عمران درباره ابعاد مختلف طرح مذکور بحث و گفتگو میشود.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1100

به "آنالیز ساخت آپارتمان های 25 متری در کمیسیون عمران مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ساخت آپارتمان های 25 متری در کمیسیون عمران مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید