بهره برداری از 17 ساختمان دهیاری در مازندران

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران: مدیرکل روستایی استانداری مازندران گفت: به مناسبت روز دهیاری، 17 ساختمان دهیاری در روستاهای استان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 17 ساختمان دهیاری در مازندران

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، رضا آزادی کناری شامگاه آدینه در مراسم افتتاح ساختمان دو منظوره دهیاری و شورای اسلامی بالف کلا شرقی بابل اظهار کرد: بخشداران باید با همکاری دهیاران پتانسیل های شهرستان را شناسایی نمایند تا با برنامه ریزی دقیق بتوانیم گامی بلند در شکوفایی این مناطق برداریم.

وی بیان نمود: دهیاران به عنوان بازوان توانمند بخشداران در تمام عرصه ها یاد کرد و گفت: عملکرد مثبت دهیاران چهره روستاها را متحول می نماید.

آزادی کناری اضافه کرد: به مناسبت روز دهیاری 17 ساختمان دهیاری در مازندران افتتاح و به بهره برداری رسید و تعدادی در دست ساخت است.

این مسئول توضیح داد: اقدامات بسیار خوبی در دولت نهم و دهم انجام گرفته که امیدواریم در دولت یازدهم شاهد اقدامات چشمگیرتری باشیم.

مدیرکل روستایی استانداری مازندران اضافه کرد: امروز شکوفایی و پویایی کشور مرهون خون شهدا بوده و کوشش خدمتگزاران نظام برای محرومیت زدایی روستاها است.

این مسئول گفت: ساختمان دو منظوره دهیاری و شورای اسلامی بالف کلا شرقی به مساحت 100 متر در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی توضیح داد: از ابتدای دولت نهم، از سه هزار و 144 روستا، تعداد دهیاری های دارای مجوز و فعال مازندران 500 روستا بوده که این عدد تا

امروز به هزار و 802 دهیاری رسید.

آزادی کناری بااشاره به اینکه تا قبل از سال 84 تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای ما بسیار ناچیز بود، گفت: در دولت نهم و دهم توجه خاصی به روستاها انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دهیاری یک نهاد غیردولتی بوده و مستقیم از دولت بودجه دریافت نمی نماید؛ بلکه عمده درآمد دهیاری ها به وسیله عوارض و صدور مجوز برای ساخت و ساز کسب می گردد، توضیح داد: در سال گذشته از دفتر اداره کل امور روستایی مازندران مبلغ 34 میلیارد تومان به دهیاری های مازندران برای انجام امور عمرانی، فرهنگی و خدماتی تخصیص داده شد.

الف

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 789

به "بهره برداری از 17 ساختمان دهیاری در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 17 ساختمان دهیاری در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید