ما از تجارت با ایران به علت ترس از آمریکا خودداری می کنیم

به گزارش مجله تار و سه تار، علامه راجه ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مصاحبه ای گفت که برای خشنودی آمریکا عمران خان محاکمه شد و این مفسدان شکست خورده به مردم تحمیل شدند که موارد جدی فساد داشتند. این بزرگترین شکست است.

ما از تجارت با ایران به علت ترس از آمریکا خودداری می کنیم

به گزارش خبرنگاران، راجه ناصر عباس جعفری گفت: برق و بنزین در کشور ما بسیار گران شده است. کشور های همسایه بنزین و گاز را با قیمت مناسب از ایران می گیرند. ما از تجارت با ایران از ترس خشم آمریکا اجتناب می کنیم.

وی گفت: مردمی که امروز قبوض برق را می سوزانند، اگر دولت به حقوق آن ها احترام نگذارد، به محل صدور قبوض مراجعه نموده و عصبانیت خود را آنجا نیز نشان خواهند داد.

روحانی برجسته پاکستان گفت که جوانان از پاکستان ناامید شده و مردم پاکستان را ترک می نمایند. ای کاش طبقه قدرتمند ارزش های انسانی را نیز در نظر می گرفت.

طی ماه های اخیر افزایش غیرمنتظره نرخ انرژی و اعمال آن بر قیمت قبض ماه جاری برق مصرف نمایندگان خانگی صدای مردم پاکستان را درآورده است. بسیاری از معترضان با برپایی تجمعاتی قبض های خود را آتش زدند و گفتند که با توجه به مسائل شدید مالی قادر به پرداخت هزینه های سرسام آور برق نیستند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2221

به "ما از تجارت با ایران به علت ترس از آمریکا خودداری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما از تجارت با ایران به علت ترس از آمریکا خودداری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید