تغییر موضع رئیس باشگاه بارسلونا؛ رأی اعتماد موقت به کومان با تمرکز روی تن هاخ به اسم گزینه اول جانشینی

به گزارش مجله تار و سه تار، طبق اعلام یک منبع خبری در کاتالونیا، گزینه ارجح رئیس باشگاه بارسلونا برای جانشینی رونالد کومان تغییر نموده، اما خود او فعلاً به مربی هلندی رأی اعتماد داده است.

تغییر موضع رئیس باشگاه بارسلونا؛ رأی اعتماد موقت به کومان با تمرکز روی تن هاخ به اسم گزینه اول جانشینی

به گزارش خبرنگاران، طبق گزارش رادیو کاتالونیا ترتیب گزینه های که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به اسم جانشینان رونالد کومان در نظر گرفته نسبت به چند روز قبل تغییر نموده است.

طبق گزارش برنامه سوپلمنت رادیو کاتالونیا، اریک تن هاخ سرمربی فعلی تیم فوتبال آژاکس اکنون گزینه ارجح لاپورتا برای جانشینی کومان روی نیمکت بارسلوناست و در صورتی که کومان نتواند در بازی امشب (شنبه) در خانه اتلتیکومادرید نتیجه ای قابل قبول کسب کند، احتمالاً سرمربی سابق تیم ملی هلند برکنار می گردد.

با این حال همین منبع خبری اعلام نمود که استخدام سرمربی 51 ساله آژاکس قراردادی با باشگاه هلندی دارد که فسخ کردن آن برای کاتالان ها هزینه سنگینی درپی خواهد داشت و به همین علت روی کار آوردن او بلافاصله پس از اخراج کومان کار آسانی نخواهد بود.

قرار گرفتن نام تن هاخ در صدر لیست گزینه های لاپورتا برای راهنمایی بارسلونا پس از کومان در حالی است که او در روزهای اخیر چهار گزینه دیگر شامل؛ آندره آ پیرلو، مارسلو گایاردو، روبرتو مارتینس و ژاوی را مدنظر داشت و در میان آنها تنها آندره آ پیرلو بدون تیم است و سه نفر بعدی به ترتیب با باشگاه ریورپلاته آرژانتین، اتحادیه فوتبال بلژیک و تیم السد قطر قرارداد دارند.

کومان ماندنی است!

در حالی که بیشتر رسانه ها درباره اخراج احتمالی کومان در صورت باخت تیمش به اتلتیکومادرید حدس می نمایند، خوان لاپورتا در جمع خبرنگاران از ابقای این مرد هلندی اطلاع داد. او گفت: کومان می ماند. او هر نتیجه ای که برای بازی امشب رقم بخورد به کارش ادامه می دهد. او تا حد مشخصی سزاوار کسب اعتماد از سوی باشگاه هست. به هر حال او اسطوره باشگاه است. من شجاعت او را برای قبول راهنمایی تیم در برهه ای این چنین پر از مشکل را تحسین می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1757

به "تغییر موضع رئیس باشگاه بارسلونا؛ رأی اعتماد موقت به کومان با تمرکز روی تن هاخ به اسم گزینه اول جانشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر موضع رئیس باشگاه بارسلونا؛ رأی اعتماد موقت به کومان با تمرکز روی تن هاخ به اسم گزینه اول جانشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید