تور دهلی: تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه های چابهار و کراچی امضا شد

به گزارش مجله تار و سه تار، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه بین المللی چابهار و دانشگاه کراچی پاکستان در بخش علمی، تبادل استاد و دانشجو به همت سرکنسول گری جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی امضا شد.

تور دهلی: تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه های چابهار و کراچی امضا شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی مرکز استان سِند در جنوب پاکستان در حساب کاربری خود در توییتر با اعلام این خبر اضافه نمود: همکاری های علمی و فرهنگی میان دانشگاه های چابهار و کراچی توسعه می یابد.

وی اضافه نمود: در راستای توسعه همکاری های علمی و دانشگاهی بین ایران و پاکستان و با همت سرکنسول گری کشورمان در کراچی، یادداشت تفاهم همکاری برای تبادل استاد و دانشجو، برگزاری سمینارها و کارگاه های علمی به ویژه آموزش زبان فارسی و اردو بین دانشگاه بین المللی چابهار و دانشگاه کراچی به امضا رسید.

لازم به ذکر است، برنامه امضای این تفاهمنامه پس از دیدارهای جداگانه سرکنسول ایران در کراچی با روسای دانشگاه های چابهار و کراچی و برگزاری جلسه مجازی مهرماه گذشته بین روسای دانشگاه های مذکور صورت گرفت که پس از آن متن تفاهم، تبادل و به امضای طرفین رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1871

به "تور دهلی: تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه های چابهار و کراچی امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه های چابهار و کراچی امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید