توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی باعث ارتقای سازمانی می گردد

به گزارش مجله تار و سه تار، تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی در سازمان به ویژه سازمان های آموزشی، بازنشستگان را سرمایه های اصلی هر سازمان خواند.

توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی باعث ارتقای سازمانی می گردد

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه با حضور در جمع همکاران دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در مراسم تکریم و بازنشستگی محمد رضایتی معاون برنامه ریزی آموزشی این دفتر شرکت کرد.

معاون آموزش متوسطه با تاکید بر اهمیت توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی در سازمان به ویژه سازمان های آموزشی، بازنشستگان را سرمایه های اصلی هر سازمان خواند.

وی با اشاره به خدمات رضایتی در اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، پیشتازی ایشان در اجرای بعضی از اصول نظام تازه آموزشی از جمله تلفیق شایستگی های غیرفنی را قابل تقدیر دانست.

کوشش به منظور فرهنگ سازی مفاهیم نظام تازه آموزشی، توجه به کارکرد دبیرخانه های راهبری و گروه های آموزشی در ارتقای کیفیت آموزشی بخش دیگری از کارنامه معاون برنامه ریزی آموزشی دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش بود که از سوی کاظمی بیان شد.

کاظمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رضایتی خواهان استفاده از تجارب ذیقیمت ایشان از سوی دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش شد.

مدیرکل و اعضای دفتر آموزش های فنی و حرفه ای با ذکر خاطراتی از زحمات وی در سال های خدمت تقدیر و تشکر کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1993

به "توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی باعث ارتقای سازمانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی باعث ارتقای سازمانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید