توسعه صنعت گردشگری سمنان احتیاج به همکاری بین بخشی دارد

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: توسعه صنعت گردشگری با همکاری بین بخشی محقق می گردد.

توسعه صنعت گردشگری سمنان احتیاج به همکاری بین بخشی دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، محمد جهانشاهی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز شنبه 7 مهر 97 در مراسم تجلیل از همکاران حوزه گردشگری اداره کل به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، اضافه نمود: ترویج گردشگری به عنوان یکی از اولویت های اصلی توسعه استان سمنان احتیاج به همکاری سایر دستگاههای اجرایی و حمایت مردمی دارد.

او با قدردانی از فعالیت های کارکنان حوزه گردشگری استان سمنان گفت: تحقق اهداف پیش بینی شده در این حوزه بدون همکاری سایر بخش ها از جمله صنایع دستی و میراث فرهنگی و... امکان پذیر نبود.

جهانشاهی با بیان اینکه بخش مهمی از اهداف معین شده این اداره کل در حوزه گردشگری محقق شده است، گفت: با این حال، احتیاج به فعالیتهای بیشتر برای تثبیت استان سمنان به عنوان مقصد سفر گردشگران است.

او اضافه نمود: برای رسیدن به هدف استان سمنان 2020 مقصدی تازه برای سفر احتیاج به کوشش بی وقفه و شبانه روزی همکاران به خصوص در حوزه گردشگری است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان نیز در این جلسه با تبریک فرارسیدن هفته گردشگری و قدردانی از زحمات همکاران فعالان حوزه گردشگری استان، گفت: با همدلی و وحدت می توان به اهداف معین شده در حوزه گردشگری دست پیدا کرد.

رحمان فرمانی اضافه نمود: استان سمنان دارای ظرفیت های متعددی در حوزه گردشگری است و باید از این ظرفیت ها، برای حضور و اقامت مسافران و گردشگران در استان بهره برداری کرد.

بیست و هفتم سپتامبر(پنجم مهر ماه) روز جهانی جهانگردی است و 5 تا 12 مهر ماه به عنوان هفته گردشگری در ایران گرامی داشته می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 294

به "توسعه صنعت گردشگری سمنان احتیاج به همکاری بین بخشی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه صنعت گردشگری سمنان احتیاج به همکاری بین بخشی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید