توسعه نشاط و شادی راه حل اصلی برای افزایش انگیزه سازمانی است

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حمید ملانوری در جشن چله تا چله ویژه کارکنان استانداری کرمان با اشاره به اینکه شب یلدا (چله) بهانه ای برای جمع شدن خانواده ها در کنار یکدیگر بوده و هست، اظهار کرد: خانواده به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه است و این در حالی که هر یک از کارکنان در کنار خانواده های نسبی خود، خانواده سببی که همان همکاران هستند را نیز دارند و باید هر از چند گاهی در کنار هم جمع شده و از این رهگذر برای توسعه نشاط، شادی و ایجاد انگیزه کار بهتر استفاده کرد.

توسعه نشاط و شادی راه حل اصلی برای افزایش انگیزه سازمانی است

وی گفت: زمانی که وارد اداره می شویم، از خانواده نسبی خود جدا شده و وارد خانواده اداری خود می شویم و مانند خواهر و برادر در کنار هم کار می کنیم.

وی با بیان این مطلب که شادی و نشاط باعث تحرک و توسعه در جامعه و تکامل درونی انسان ها می گردد، ادامه داد: جشن چله در چله از سوی استانداری کرمان برای توسعه انگیزه و نشاط سازمانی برگزار گردیده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان اعلام کرد: اگر ارگان ها و سازمان ها قرار است نقش مدیریتی و اجرایی برای مدیریت استان را انجام دهند، باید کوشش گردد که نشاط و انگیزه سازمانی در بین کارکنان افزایش یابد و باعث ایجاد تحول گردد.

وی گفت: یکی از فواید شادی و نشاط دور کردن غصه ها و گرفتاری از انسان هاست و دین مبین اسلام نیز بر موضوع شادی تاکید ویژه ای دارد.

جشن چله در چله در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، به پیشنهاد روابط عمومی و تصویب شورای فرهنگی با پشتیبانی معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع و اداره کل اداری و مالی استانداری کرمان در سالن دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 70

به "توسعه نشاط و شادی راه حل اصلی برای افزایش انگیزه سازمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه نشاط و شادی راه حل اصلی برای افزایش انگیزه سازمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید