توقیف 20 شناور غیرمجاز حمل مسافر به جزایر هرمزگان

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران/هرمزگان جانشین مرزبانی هرمزگان از توقیف 20 فروند شناور غیرمجاز حمل مسافر به جزایر هرمزگان خبرداد.

توقیف 20 شناور غیرمجاز حمل مسافر به جزایر هرمزگان

سرهنگ عبدالله لشکری صبح امروز(19 اسفندماه) با بیان این مطلب، اضافه نمود: از سه هفته پیش تا به امروز با شناورهای غیرمجازی که قصد جابجایی مسافر به جزایر هرمزگان را دارند، برخورد می گردد.

وی اضافه نمود: از یک ماه پیش تا به امروز ورود مسافر به جزایر هرمزگان تنها با انجام آزمایش کرونا امکان پذیر بوده و هزینه این آزمایش نیز بر عهده مسافر است.

جانشین مرزبانی هرمزگان اعلام کرد: بعضی افراد برای فرار از آزمایش کرونا راستا دیگری غیر از بندر شهید حقانی بندرعباس که غیرمجاز و بدون ایمنی است، انتخاب می نمایند و به همین دلیل با هماهنگی استاندار هرمزگان، فرمانداری بندرعباس و مرزبانی استان مامور برخورد با شناورهای غیرمجاز شده اند.

لشکری در انتها عنوان نمود: توصیه می گردد هموطنان عزیز برای حفظ سلامتی وپیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا سال جاری را نیز از سفرهای غیر ضرور جدا خودداری نمایند و رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که این بیماری ثابت نموده که کاملا خطرناک و کشنده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1456

به "توقیف 20 شناور غیرمجاز حمل مسافر به جزایر هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 20 شناور غیرمجاز حمل مسافر به جزایر هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید