تکمیل فاز اول بازارچه صنایع دستی آق قلا در استان گلستان شروع شد

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان از شروع عملیات اجرایی تکمیل فاز اول ساختمان بازارچه صنایع دستی آق قلا با اعتباری حدود 10میلیارد ریال اطلاع داد.

تکمیل فاز اول بازارچه صنایع دستی آق قلا در استان گلستان شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گلستان، ابراهیم کریمی با اعلام این خبر گفت: این پروژه با اعتبار 10میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی در شهرستان آق قلا شروع شد.

او به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره نمود و اظهار داشت: در عملیات اجرایی این فاز، ستون های طبقه همکف و اول، همچنین سقف اول ساختمان بازارچه به اجرا درمی آید.

کریمی یادآور شد: اجرای خاک برداری و تحکیم بستر فونداسیون و اجرای فونداسیون ساختمان مذکور با اعتبار 6میلیارد ریال انجام شد.

او خاطر نشان کرد: ساختمان بازارچه صنایع دستی در عرصه ای به مساحت 3700 متر مربع و در زیربنایی حدود 2هزار متر مربع و در دو طبقه طراحی شده است، این بازارچه شامل 57 غرفه فروش محصولات صنایع دستی شهرستان و استان، موزه و بخش اداری با اشتغال زایی برای 72 نفر طراحی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان بیان کرد: حدود 15میلیارد ریال اعتبار برای ادامه و تکمیل ساختمان بازارچه صنایع دستی شهرستان آق قلا پیش بینی نموده ایم که در صورت تخصیص این اعتبار، اقدامات لازم برای تکمیل این بازارچه انجام می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 291

به "تکمیل فاز اول بازارچه صنایع دستی آق قلا در استان گلستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل فاز اول بازارچه صنایع دستی آق قلا در استان گلستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید