حمایت تمام قد روسیه از عملیات ارتش سوریه در ادلب

به گزارش مجله تار و سه تار، نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: هرگاه که تروریست ها در معرض خطر قرار می گیرند، شاهد برگزاری نشست فوق العاده درباره سوریه هستیم. دمشق حق دارد بر اراضی خود مسلط شود.

حمایت تمام قد روسیه از عملیات ارتش سوریه در ادلب

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از سانا، واسلی نبنزیا کننده روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت درباره سوریه گفت: تروریست های جبهه النصره در ادلب بر دامنه حملات خود در سال گذشته میلادی اضافه نمودند و نباید اجازه آنرا داد و حق دمشق است که به مبارزه با تروریسم برای آزادسازی اراضی خود ادامه بدهد.

وی اضافه نمود: از اواخر 2019 تروریست های جبهه النصره حملات شدیدی که مواضع نیرو های سوری و نیز روسیه در پایگاه حمیمیم کرده اند که بیش از 400 حمله در دسامبر و بیش از 1000 حمله در ژانویه رخ داده است.

کننده روس ها در سازمان ملل گفت: هرگاه که تروریست ها از طریق عملیات های ارتش سوریه در معرض خطر قرار می گیرند شاهد برگزاری نشست فوق العاده درباره سوریه هستیم. ارتش سوریه حق دارد که با تروریست ها بجنگد و بر اراضی خود مسلط شود.

نبنزیا تاکید کرد: تروریست های در ادلب از مراکز غیرنظامی مانند بیمارستان ها و مدارس به عنوان سپرانسانی استفاده می کنند.

وی ضمن محکومیت مواضع کشور ها علیه سوریه و روسیه در ادلب از نظامیان آمریکایی خواست که میادین نفتی در سوریه را به صاحبان حقیقی آن به جای دزدی بدهند.

از سوی دیگر وو های تاو کننده چین در سازمان ملل هم بر حمایت پکن از راه حل سیاسی در سوریه تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 727

به "حمایت تمام قد روسیه از عملیات ارتش سوریه در ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت تمام قد روسیه از عملیات ارتش سوریه در ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید